Ga naar inhoud

Help, weinig beweging bij mijn konijnen


Chan en Pip

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een kooi met daarvoor een ren. In de ren ligt een kleed op de grond. Pip hebben wij sinds 2 maanden en Harley sinds 2 weken. Als wij thuis zijn, dan gaat de ren open. Wij hebben laminaat en dat vinden ze nog best glad, maar dan hupsen ze naar het kleed van onze zithoek toe en gaan dan vaak daar liggen en af en toe een rondje om de poef rennen. Maar sinds donderdag blijven ze voornamelijk op het kleedje in de ren liggen, terwijl de ren openstaat. Ik heb het idee dat ik de ren 24/7 open zou kunnen laten staan. Dat is fijn, maar ik vind het toch een beetje zorgelijk. Pip is nu bijna 6 maanden en Harley is 1,5 jaar. Je zou zeggen dat ze lekker willen bewegen, maar helemaal niet. Ze gaan een keer de kooi in om hooi te eten, lopen 's avonds een keer naar de poef om aan te geven dat ze eten willen, maar voor de rest blijven ze veel op het kleed in de ren. En dan liggen ze daar eigenlijk heel veel.

Is dit wel normaal?? Ze eten verder goed, maar ik vraag me af of ze wel gelukkig zijn??

Hoor graag van jullie.

Gr. Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .