Ga naar inhoud

Stampen


Eefje

Aanbevolen berichten

Overal lees je: stampen = er dreigt gevaar! Nou stampt mijn voedster echt heel erg vaak, inderdaad ook als er een hond in huis is en als ze ergens van schrikt, maar dat gebeurt niet zo vaak, ze vliegt dan het hok in en stampt dan een tijdje achter elkaar door tot ze weer rustig is.

Ze doet het ook als ze door de kamer aan het sjezen is, ze stampt dan een keer en zet een sprintje in met een zooi binkies! Als ik op de grond ga zitten om ze iets lekkers te geven komt ze ook al stampend aanrennen, ze bromt dan ook. Het lijkt bij haar toch echt vooral met joligheid en opwinding samen te hangen, ik steek mijn hand er voor in het vuur dat ze in 99% van de gevallen dat ze stampt gewoon lol aan het trappen is. Hier lees ik echter nooit wat over, heeft er nog iemand zo'n stampertje in huis?

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gek Noortje kondigt op die manier haar binkies ook aan en dan begint ze te racen over het bed :D Ik vond het in het begin wat raar maar denk ook dat het te maken heeft met opwinding. En zoals Noessa zegt alsof ze aankondigt dat ze eraan komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bailey stampt tijdens het koppelen aan lilly. Hij stampt voor hij naar haar toe rent, dus in die situatie vind ik het ook weer een beetje macho gedrag, zo van ''hey moet je mij eens zien''. Of hij wordt misschien ook wel heel vrolijk van haar. Alleen zij nog niet van hem. Heb ze even een weekje uit elkaar gehaald en ga zaterdag gewoon de koppel manier van dit forum hanteren, ipv de opvang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier doet Stitch het ook voor de lol. Bij een sprintje en binkies maar ook als ze eten gaan krijgen. Dat hij het doet tijdens het horen klaarmaken van het eten dacht ik dat het wou zeggen dat hij Roxy verwittigde dat ze eten zouden krijgen. Want ik dacht dat ze zo aan elkaar doorgaven dat er wat op komst was. Maar als Roxy stampt dan is het 99% van de gevallen wel omdat ze bang is. En bij Stitch dus 99% het omgekeerde :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .