Spring naar bijdragen
FabienneNina

Lotharinger gratis inruil voor een goed leven!

Recommended Posts

Hij heet Mv. Jaspers en Sophie (hockey teamgenoot) kan er gewoon niet voorzorgen eerst had het geen hooi maar wel wat gras... Ik citeer:

Sophie:''Hooi is toch gedroogd gras dus da's toch ook goed!'' Nouja, Julie lezen dus al wat een kennis..

Hij is ongecastreert en SUPER lief!:love:

Priceless..

Ik mag geen 3e konijn anders had ik wel een trio geprobeerd!

Sophie zit op gymnasium en is dus veel met school bezig en vind het echt beter als hij een baasje krijgt..

Een foto is te vinden bij albums: Mv. Jaspers als je meer foto's wil dan geef je maar een gil.

Oowhja, Hij kan prima met katten hij's daar niet bang voor eerder andersom!

Geeft iemand deze lieve reus een 2e kans?

(hij staat nu buiten maar kan ook naar binnen gehaald worden om deze tijd van het jaar en met goed leven bedoel vriendin, veel ruimte etc.)

attachment.php?attachmentid=65850&d=1357492537

bewerkt door ZaZa

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is een ram maar hij heet Mevrouw Jaspers? Okee, haha.

Overigens, als hij onbeperkt gras heeft hoeft hooi inderdaad niet, maar het moet dan wel echt onbeperkt zijn en dat kan ik me in deze tijd van het jaar niet echt voorstellen. Het weinige gras dat er nu is is kort en groeit niet aan.

En heeft Sophie geen ouders die voor het konijn kunnen zorgen als zij te druk is met andere hobby's?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het is een ram maar hij heet Mevrouw Jaspers? Okee, haha.

Overigens, als hij onbeperkt gras heeft hoeft hooi inderdaad niet, maar het moet dan wel echt onbeperkt zijn en dat kan ik me in deze tijd van het jaar niet echt voorstellen. Het weinige gras dat er nu is is kort en groeit niet aan.

En heeft Sophie geen ouders die voor het konijn kunnen zorgen als zij te druk is met andere hobby's?

Ja, MEVROUW jaspers.. Ik heb idd al meerdere keren voor gesteld om hem Jasper te noemen maar dat is geen optie ;p

Haar ouders zeggen ''het is jouw konijn'' tegen Sophie..

Het gras was bijna op toen ik Mv. Jaspers ontdekte maar hij kreeg dus van mij hooi dus heeft eigenlijk nooit echt zonder gezeten.. Hij's wel een beetje mollig ;D ze voert hem véél te veel, haha! geen BDK hoor maar gewoon een soep bord.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Foto ????? gevonden staat in je album

Kan je hem niet hier plaatsen sommige weten niet precies waar ze moeten zoeken

Ik denk niet dat het een lotharinger is hij is wat kleiner denk ik

Maar wel erg leuk

bewerkt door jrjsieben

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .