Spring naar bijdragen
FabienneNina

Bij welke opvang kun je je konijn laten koppelen in de vakantie! *beetje dringend*

Recommended Posts

Hannah, weer een vriendin van mij..

Wil Noortje wil een opvang voor haar als ze op vakantie is én een vriendje voor Noortje die al meer dan 2 jaar alleen zit.

Waar in de omgeving (dus niet lang rijden) van Vlijmen NB is zo'n plek?

Haar ouders moeten overal wel eeuwig over nadenken en ze gaan al redelijk snel op vakantie dus daarom een beetje dringend.

Alvast bedank ook namens Noortje!

Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zelf mijn konijnen uit de opvang in Ridderkerk gehaald. Ik heb geen iedee hoe lang dat rijden is maar het is het waard vondt ik.

Succes hier mee.

En misschien kan je al je vriendinnen deze site geven ;)

Succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Binkies Galder(breda) daar hadden wij onze manneke vandaan gehaald. Kijk maar op de site en ze hebben veel meer dan er op staat. Ze nemen de tijd voor je. Jij zoek een konijntje uit wat jij denkt dat goed zal klikken. Deze zetten ze bij elkaar, klikt het niet dan heb je nog genoeg andere konijntje doie een tweede kans verdienen.

bewerkt door shiva

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die opvangen die ken ik allemaal wel en we hebben binkies zelfs gebeld enzo... MAAR IK ZOEK ENE OPVANG DIE ZE VOOR JE KOPPELEN TERWIJL JE OP VAKANTIE BENT! DAT IS HET HELE PUNT!

Sorry, dat moest gewoon effe..

Dus koppelen+vakantie opvang+koppeltje mee naar huis na de vakantie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan mail je die opvangen of daar plaats voor is he. Al zou ik persoonlijk zelf bij de koppeling van mijn konijnen willen zijn.

Maar gewoon even bellen of mailen met opvangen. Zelf wat energie insteken en je hebt een stuk sneller antwoord :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben al die opvangen gezegd dan dat ze dat niet doen: koppelen+vakantie opvang?

Mijn konijnen zijn gedurende een week in de opvang gebleven voor de koppeling, binnenkort weer voor een groepskoppeling, in Belgie daar heb je dus niets aan. Maar bij groepskoppelingen gebeurd het toch vaker dat konijnen daar voor een paar nachtjes blijven dus dan moet dat toch geen probleem zijn om zo'n opvang te vinden gewoon even rondbellen :)?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dat in Utrecht gedaan, mijn konijn heeft daar een week gezeten en ik kreeg hem als koppel weer mee terug. Dit was ook omdat mijn ram nogal moeilijk is met koppelen en in een vreemde omgeving zou het beter kunnen gaan, en dat was gelukkig ook zo. Ik heb wel per dag iets geld betaald voor eten enzo maar dat was ook de wereld niet.

Je kan het gewoon eens navragen of ze dat willen en ook doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vakantie opvang

Wij hebben de mogelijkheid om op beperkte schaal uw konijnen tijdens de vakantie te verzorgen. U bent er dan in ieder geval van verzekerd dat uw dieren in goede handen zijn als u geniet van uw vakantie.

Om misverstanden te voorkomen, gelden hier een aantal regeltjes voor:

•de kosten voor het verblijf bedragen voor 1 konijn 2.50 per dag, voor een koppeltje 3.50 per dag. Dit bedrag dient vooraf contant afgerekend te worden. Wij hebben geen pinautomaat tot onze beschikking!

•De haal- en brengdag worden gezien als een volledige dag.

•Uw dier (en) zijn ingeënt tegen myxomatose en VHD; u brengt het

entingsboekje van de konijnen mee.

•U brengt eigen en voldoende voer mee voor de periode dat de dieren bij ons

komen logeren. Konijnen kunnen namelijk niet zomaar op een ander voersoort

overstappen: ze krijgen hierdoor problemen met hun darmen.

•Mocht uw konijn tijdens zijn logeerpartij ziek worden, dan zullen wij de juiste

maatregelen nemen om het dier beter te maken. Als dit betekent dat wij

hiervoor de dierenarts zullen moeten bezoeken, dan zijn deze kosten voor uw

rekening.

•Als uw dieren speciale verzorging nodig hebben, dan geeft u dit bij voorkeur

schriftelijk aan ons door.

Natuurlijk wordt het hok van de dieren 2x per week schoongemaakt. De konijnen worden dagelijks voorzien van biks, hooi en stro en vers water. Ook zullen uw konijnen regelmatig groenvoer van ons krijgen. Wij zullen uw dieren verzorgen, alsof het de onze zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die opvangen die ken ik allemaal wel en we hebben binkies zelfs gebeld enzo... MAAR IK ZOEK ENE OPVANG DIE ZE VOOR JE KOPPELEN TERWIJL JE OP VAKANTIE BENT! DAT IS HET HELE PUNT!

Sorry, dat moest gewoon effe..

Dus koppelen+vakantie opvang+koppeltje mee naar huis na de vakantie.

Vind je dit nou nodig met hoofdletters enzo? Jij stelt een vraag en mensen steken hun tijd er in om jou te helpen, je zou dat misschien wat meer kunnen waarderen in plaats van zo'n gekke reactie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .