Ga naar inhoud

'gezonde dikmakers'


jessica078

Aanbevolen berichten

Is dat altijd al zo of is hij de laatste tijd afgevallen? Als dat laatste het geval is, zou ik het toch even goed in de gaten houden. Zomaar afvallen is geen goed teken.

Ik heb wel eens gehoord dat sommige mensen hun konijnen bijvoorbeeld in de winter wat 'bijvoeren' met bijvoorbeeld erwtenvlokken, misschien is dat een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd al zo, maar het is ook ook nog maar een konijntje van een half jaar. Wil er dus wat aan veranderen :-). Het heeft geen zin hem meer te voeren, want dan laat hij het staan, dus vandaar dat ik gezonde dikmakers zoek. Dat van die erwtenvlokken is dan misschien wel een idee, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Haver!! ( hele haver of,geplette vlokken ( geen fijne haver zoals havermout!!) Kan je wel bij biologische winkel kopen.( geen gerst geven daar vallen ze juist van af! )

Gewoon haver erbij voeren, dat deed ik op de kinderboerderij, was tip van goede fokker en ze komen er echt van aan.

Als nijn groeit dan weer langzaam afbouwen.

Erwten las ik juist bij de lijst van slechte/giftige planten....

aangepast door Loeloedji
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .