Ga naar inhoud

Hfst kopen


xILYx

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Ik wil eigenlijk weten waar jullie hfst kopen!

En in welke winkels kun je het nog meer kopen?

Hoe duur is het?

Ik weet dat het goedkoper is dan SS. (Duurder dan Kenner?)

Sorry als hier al een topic over is, ik kon het niet vinden...

Alvast bedankt!

Oeps, verkeerde onderwerp... Hoe kan ie verplaatst worden naar 'voeding'??

aangepast door xILYx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo xILYx

Op de website van HF kan je de dichtbij zijnde verkooppunt vinden, bij jou in de buurt.

Mvg

JayDee

Dankje, ik had er al even naar gekeken. Maar volgens mij staan niet alle winkels erop...

Ik heb vanmiddag al even bij een winkel gevraagd, en die wil het wel voor mij bestellen :)

nu nog hopen dat m'n konijn het lust!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in de webshop op BB verkopen wij het ook, 15 kg voor 14,95 per zak. Komt inderdaad wel 4,95 aan verzendkosten bij, maar als je twee zakken besteld, of er nog iets bij besteld kan dat alsnog voordelig zijn natuurlijk :)

Verkopen jullie dit hier ook op BB? Nooit geweten! Maar handig dat ik dit nu weet voor de volgende keer.

Ik bestel het altijd online bij de Welpenhoeve. 1 zak van 15 kg kost daar €17,95. Ze mogen per keer tot 30 kg. verzenden voor hetzelfde bedrag. Dus als je 2 zakken van 15 kg tegelijk bestelt, betaal 1x de verzendkosten.

Voorheen kregen mijn konijnen ook SS. Vanwege de kosten ben ik ook overgestapt op HFST.

In het begin moesten echt even wennen, maar ondertussen wete ze niet beter meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .