Ga naar inhoud

Hoe zie ik dat mijn konijn eenzaam is?


AngelIsa

Aanbevolen berichten

Elk konijn zal zich eenzaam voelen (uitzonderingen daar gelaten, er zijn konijnen die andere konijnen vermoorden ondanks vele koppelpogingen maar die kans is vrij klein), maar het ene konijn uit zich dat en bij het andere konijn zie je niets. Ik dacht vroeger dat mijn cavia niet eenzaam was, maar toch besloten om er een cavia bij te zetten. Bleek dat ze dus toch eenzaam was, ze was zo verschrikkelijk blij (na 2 jaar eenzaamheid). Dus wat mij betreft zet ik NOOIT meer dieren alleen (groepsdieren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat merk je inderdaad pas als ze een vriendje krijgen. Mijn voedster zat in de opvang alleen, ze zeiden dat ze heel erg rustig was. Hier bij mij kreeg ze een vriendje en rustig? Nee hoor, ze rent, springt en graaft de hele dag, maakt binkies over haar vriend heen en maakt bunnyflops tegen hem aan. Ze is ontzettend opgeleefd! Bij de opvang keken ze er echt van op toen ik ze dat vertelde, ze heeft zich dus niet zo blij gevoeld daar in haar eentje, al had ze daar wel veel ruimte en buurkonijntjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook met Stampertje: meneer was wel blij, rende een paar rondjes om de tafel, kwam lekker bij je knuffelen (de hele avond), haalde veel streken uit. Maar echt eenzaam leek hij niet.

Maar nu heeft hij 2,5 week Yeti als maatje en ik zie dat hij steeds vrolijker gaat worden. Hij wil vanavond helemaal niet bij ons liggen, rent liever de hele tijd lekker vrolijk door de toko heen. :P Normaal gesproken wel hoor, maar ik heb m voordat Yeti kwam, niet zo heel vaak binkies zien maken en nu dus al 2,5 week een binkie of 15-20 gezien. :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .