Ga naar inhoud

Ontstoken ogen - we komen er maar niet vanaf


Marjolijn

Aanbevolen berichten

Zie mijn laatste post van augustus 2012 http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?61797-Ontstoken-ogen&highlight=

Inmiddels zijn we weer een half jaar verder, en nog steeds geen verbetering. We blijven klungelen. Ik krijg zelf inmiddels het idee dat zijn ogen zelf niet het probleem zijn, maar zijn ooghoeken. Zijn ooghoeken zijn op dit moment weer vreselijk kapot, het lijkt wel alsof het begint met een wat bobbelige huid in de ooghoek, al snel volgt er schilfering van de huid, viezigheid (wit/gelig) in de ooghoek, en na een nachtje slapen zitten de korstjes er al weer op. Dit breidt zich binnen no time uit in de gehele ooghoek, zie ook de foto's.

Het schoonmaken is nu een heuse dagtaak, elke dag moet ik zijn ooghoeken poetsen en smeer ik ze in met calendulan, dit is het enige wat het nog een beetje rustig houd. Maar de moed is me nu echt wel in de schoenen gezakt, ik ben al zo vaak bij de dierenarts geweest het is niet meer op 2 handen te tellen. En alle zalfjes en spuitjes helpen wel tijdelijk maar het blijft altijd terug komen.

Ik hoop dat jullie (nogmaals..) met mij mee willen denken in een oplossing. Misschien is het goed een keer te denken niet vanuit het oog zelf gezien, maar vanuit een huidprobleem ofzo? Zijn oogleden zelf bijv. zien er op dit moment echt prima uit, zijn oog zelf ook, maar die ooghoek... dat blijft een ramp. Misschien dat ik wilhelmina dierenkliniek ook maar eens mail, wie weet dat zij ook verder kunnen helpen. Dibbesje is nog maar 3 jaar oud en dit is zo zielig allemaal :s

Foto-MSN867BV.jpg

Foto-TETT3UFF-1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach dat ziet er echt niet fijn uit.. Ik neem aan dat er al naar zijn tanden gekeken is als hij er al zo lang mee sukkelt? Lijkt me inderdaad een goed idee om de Wilhelminakliniek eens even aan te schrijven, zij denken toch vaak aan dingen die andere dierenartsen over het hoofd zien, of waar ze zelfs nog nooit van gehoord hebben.

Veel beterschap voor Dibbes, arm ding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .