Spring naar bijdragen
Disney

Filmpje van mijn groep

Recommended Posts

Weetniet of je het direct in de post kan zetten, dus dan maar linkje.

De 2 in de kooi werden net een paar dagen in de groep geïntroduceerd maar met etenstijd werden ze een beetje paniekerig dus sloot ik ze tijdelijk op zodat ze rustig konden eten.

Daarna waren ze volledig geaccepteerd in de groep maar de witte, Sophie heb ik er weer uit moeten halen in december omdat ze ouder en slomer is dan de rest, ze was heel erg afgevallen. Nu zit ze apart en is ze weer aangesterkt en over een een maandje mag ze misschien weer terug in de groep.

Het slechte weer heeft de hele groep behoorlijk beschadigd, dus dat zag ik helaas niet aankomen.

Oh en Arika is degene die een gewoonte heeft om de ogen van de anderen te likken tijdens het eten, bij Zira.

Sidney (gecastereerde ram)

Disney

Belle

Tosca (uit de groep)

Arika

Zira

Videl

Noel (uit de groep)

Alicia (uit de groep)

Sophie

Voor de chocola twijfel ik als naam tussen Amber en Bella

LINK: http://www.youtube.com/watch?v=Vz0F8SfvHQk

bewerkt door Disney

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Oooh wat heerlijk zown groep, moi is jaloers! Wat bedoel je met dat het slechte weer de groep beschadigd heeft?

2 hebben op hun rug en zij wat haar verloren en bij een paar anderen zijn de benen en kont kaal geworden.

Ik denk doordat ze in natte viezigheid zijn gaan zitten want in mijn ren kan het water niet weg dus nemen ze het vocht mee in de hokken en de zaagsel is toen helemaal doorweekt met water en daarna opgedroogd als katoen.

Ik heb ze daar niet in zien zitten, maar weet het anders ook niet.

Nu zitten ze al een paar weken droog dus de haren groeien weer mooi aan en geef ze om de paar dagen een warme pootjesbad zodat er geen viezigheid meer komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh wat leuk zo'n groep. Dit is ook nog altijd een wens van mij. Vraag me wel af hoe je ze allemaal uit mekaar houdt?

Hoeveel mannetjes en vrouwtjes zijn het.

Misschien dat je tegels in de ren kunt leggen tegen het water.

IK heb zo'n trixie ren en daar heb ik houten tegels in gelegd omdat ook daar het water in liep als het hard regende. Heb er wel golfplaten op.

In het voorjaar gaat mijn man hem hoger zetten tegels leggen en daar de ren op zetten zodat het water niet meer in de ren loopt.

Misschien ook een ideetje voor jou.

Leuke groep.

Knuffels Belleke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
wauw mooi stel konijnen heb je! Zeg, wanneer komen de twee zusjes van mp bij jouw terecht eigenlijk?

Ik wou ze vandaag halen maar dat word volgende week ergens.

Oh wat leuk zo'n groep. Dit is ook nog altijd een wens van mij. Vraag me wel af hoe je ze allemaal uit mekaar houdt?

Hoeveel mannetjes en vrouwtjes zijn het.

Misschien dat je tegels in de ren kunt leggen tegen het water.

IK heb zo'n trixie ren en daar heb ik houten tegels in gelegd omdat ook daar het water in liep als het hard regende. Heb er wel golfplaten op.

In het voorjaar gaat mijn man hem hoger zetten tegels leggen en daar de ren op zetten zodat het water niet meer in de ren loopt.

Misschien ook een ideetje voor jou.

Leuke groep.

Knuffels Belleke

De 5 witte met blauweogen bedoel je denk ik met uitelkaar houden? Ze hebben allemaal een andere kop en uitstraling dus voor mij is dat niet moeilijk.

Als ik mijn witjes kwijtraak in een groep van 100 witte konijnen kan ik ze nog steeds terug vinden.

Ik ben helaas geen knutselaar dus ik kan geen grote verbouwingen verrichten en niemand om hulp vragen.

Dus moet het helaas zo laten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites