Ga naar inhoud

Wist niet dat konijnen zo slim waren

priske

Aanbevolen berichten

Als ik dat hier allemaal is doorneem moet ik schandelijk toegeven dat ik niet wist dat konijnen zulke slimme dieren zijn.

Ik lees hier dingen als .....zindelijk maken, vanalles aanleren van comando's en dergelijke.....dacht dat een konijn niet veel in zich had eerlijk gezegd.Hier zijn onze konijnen gewoon gezelschapsdieren die ik tegen de zin van men vriend(die ze ondertussen volledig aanvaard heefd) in huis heb gehaald voor onze 3 kids.Ze hebben elk 1, met elk ondertussen hun eigen grote hok.

Men kids zijn 6jaar,8jaar en 12jaar en zijn er eigenlijk niet zoveel mee bezig buiten men dochtertje dan van 6 die haar konijn op haar kamer heeft. Die neemt haar konijntje zelfs mee in bed en zo en dat diertje vind dat allemaal goed vermoed ik als ik dat zo zie.

Maar dat je die dieren zoveel kon leren dat wist ik niet.Denk dat ik me daar toch is in ga verdiepen als ik dat hier allemaal zo lees.Nu liepen die hier al wel is rond in huis maar dan meestal als de kids niet thuis waren omdat die de konijnen anders steeds opnemen en dat vind ik niet kunnen, ook al laten de konijnen dat wel toe.

Maar swat, sinds een 2de oeps nestje(dat men kids voorlopig niet weten) zitten ze dus in hun hok en wacht ik af tot de jongen groot genoeg zijn om ze te plaatsen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .