Ga naar inhoud

Wild en onvoorzichtig lopen

Ruthie

Aanbevolen berichten

Weet niet echt of dit hier hoort of bij gedrag, daarom dat ik het hier zet.

Toen ik daarnet hun eten aan het klaarmaken was, zat Stitch in de living, hij begon plots te sprinten en knalde in de keuken pal tegen de tafelboot met de zijkant van zijn lijfje. Hij heeft de tafel zeker 0.5 tot 1cm verschoven hierdoor (kan de afdruk op de vloer zien). Het was echt een luide 'bonk'. Ik was echt geschrokken, ookal zat ik er op te kijken. Het zag er heel pijnlijk uit. Hij bleef even zitten maar liep daarna weer lekker door. Nu springt en loopt hij ook nog steeds vrolijk rond. Maar dat is niet de eerste keer dat hij ergens tegenaan knalt. Maar ik vraag mij af of zit wel goed is voor hem, het is echt knallen, soms ook met zijn kopje. Ik ben echt bang dat hij ooit een inwendige bloeding of hersenschudding zou hebben.

Kan ik hier iets aan doen? Het is wel een tegelvloer maar hij weet maar al te goed dat hij erop glijdt, soms doet hij het expres om zich te laten glijden na een aanloop tot op het einde van de keuken.

aangepast door Ruthie
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 van mijn konijnen is de laatste tijd ook aan het stunten nu ze voor de winter in het tuinhuis zitten. Ze sprong pas van een rare kant van de kuipstoel die in de ren staat en knalde met haar koppie hard tegen het deurtje van het hok. Ze bleef ook even beduusd zitten en haar vriendje kwam even bij haar kijken, maar toen ging ze weer verder met klimacties. Inmiddels weet ze een makkelijkere route.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bailey heeft dat ook wel eens bij de trap dan loopt een paar graden schuiner dan normaal en valt ze er vanaf zodat baasje(ik:)) haar kan opvangen. Lilly ook ze maakt af en toe een binkie waardoor haar hoofd tegen het nachthok aanbotst. Wat zijn konijnen toch af en toe gekke(maar lieve) diertjes.

Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .