Ga naar inhoud

Nee toch hé :s


Ruthie

Aanbevolen berichten

Dat was toen ze net bij elkaar zaten en ik denk puur toeval omdat ik mijn bakkes weer eens in het hok stak ;-) om te kijken of alles goed ging. En Bloem is verder echt de rust zelf.. We zeiden wel eens dat Guus een lummeltje was (beetje een suffie) maar hij is nu de actieve stoere ondernemer en Bloem is echt zo'n koddige goedzak...Als je zegt kijk daar vliegt een Koe zou zij kijken (als ze je zou begrijpen ^^) en ze zou nog vragen waar dan ook....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was toen ze net bij elkaar zaten en ik denk puur toeval omdat ik mijn bakkes weer eens in het hok stak ;-) om te kijken of alles goed ging. En Bloem is verder echt de rust zelf.. We zeiden wel eens dat Guus een lummeltje was (beetje een suffie) maar hij is nu de actieve stoere ondernemer en Bloem is echt zo'n koddige goedzak...Als je zegt kijk daar vliegt een Koe zou zij kijken (als ze je zou begrijpen ^^) en ze zou nog vragen waar dan ook....

Ik zie het al helemaal voor me :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja ik was echt in shock hahahaha ....Jopie draait zich net woest om en sproeit....ben nog nooit zo snel t hok uit geweest... En ja Bloem is Bloem.... een lekkere dodo en zo verschrikkelijk lief. Hoe moeilijk het was Mol terug te brengen hoe mooi het nu is die twee samen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .