Spring naar bijdragen
Mien

Help!

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Al een tijdje spiek ik stiekem op dit forum voor alle konijnen tips and tricks en het heeft me al enorm geholpen!

Afgelopen september overleed na vele ups and downs onze lieve Joop, echtgenoot van Mien. Jopie slokte altijd veel energie van ons omdat ie altijd wel wat had, het was een zielig konijntje maar toch ondanks alle ongeluk altijd vrolijk en nieuwsgierig. Nu zit onze Mien alleen in haar enorme ren met dito hok. Als het even kan zit ik bij haar maar toch merken we aan alles dat ze wat eenzaam is. Nu start dus de grote zoektocht naar een geschikte vent :) tijd dus om me te oriënteren op de datingmarkt voor konijntjes! Ik hoop hier op dit forum meer te kunnen leren over konijntjes en hun wel en wee zodat straks als we er allemaal klaar voor zijn Mien weer lekker tegen haar manneke aan kan kruipen.... Dat willen we toch allemaal?!

Groetjes,

Daphne

En een high five van Mien!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Allereerst, welkom!

Ik heb wel een ram in de aanbieding maar die mag niet gecastreerd worden ivm van de ouders van het baasje etc.

Daar is wel een topic over geweest maar omdat het een beetje wazig werd waarom hij weg moest is deze gesloten, Grr!

Van mij mag je 'm zo hebben maar dan moet je 'm zelf laten castreren en daar zit je (waarschijnlik) niet op te wachten!

Dus.. Ik weet niet waar je woont maar in Deurne zit een leuke opvang.

Vele suc6 met zoeken naar een vriendje voor Mien!

(Sorry voor mijn verhaal over die ram hij's wel erg lief maar je kunt er weinig mee denk ik zo en als je toch een foto van 'm wil zien kun je het zoeken onder foto's en dan Mv. Jaspers!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank jullie allen :)

@fabienneNina; we zijn bezig nog met het hok te verbeteren en daarnaast komt de buitenschilder in het voorjaar, al die chaos willen we ons nieuwkomertje niet aandoen dus we wachten nog een paar maandjes. We oriënteren ons alvast zodat we de juiste keuze kunnen maken. Mocht je het kereltje nog steeds hebben tegen die tijd zal ik het zeker onthouden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai,

Welkom als 1ste.

Als 2de zou ik wel even je titel even veranderen Help! is iet zo'n fijne titel en ik was bijna geschrokken toen ik je titel las haha, maar nog steeds.

Maar harstikke welkom!

Groetjes, Mara

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites