Spring naar bijdragen
Merel Bloem

Help?! Bloem en Pip vechten

Recommended Posts

Ik laat ze erin zitten! Vannacht gebruik ik de babyfoon van de buren naast mijn bed zodat ik evt nog wat kan horen als het echt mis gaat. Nu heb ik skype op mijn laptop aangezet in de garage, en in het kantoortje binnen kan ik ze op mijn mac zien!

(p.s. de garage is ook mijn workshopruimte vandaar de kleurtjes ;-) )

424146_4383911366157_1412592741_n.jpg

bewerkt door Merel Bloem

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het ziet er gewoon goed uit hoor, ik zou ze zeker niet gaan verplaatsen nu! Je zou er vannacht een keer (of een paar keer) uit kunnen gaan om te gaan kijken, dat heb ik destijds ook gedaan.

edit: ik zie dat je al een besluit genomen hebt. Goed idee om ze zo in de gaten te kunnen houden! :yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan me voorstellen dat het wat spannend is om ze vannacht alleen te laten. Goede oplossing met babyfoon van de buren en de webcam!

Ik vond het wel grappig hoe Bloem in het laatste filmpje haar kont voor Pip hopst en lekker gaat zitten eten ;)

En met zo'n hartvormig drink/voerbakje moet het natuurlijk goedkomen :P

bewerkt door Lienappelsien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel handig ja! De babyfoon laat ik zitten, ik ga gewoon twee keer er uit vannacht om even op mijn computer te kijken.

Benieuwd hoe het morgen gaat! Nu zijn ze af en toe close en dan duwt bloempje of pip gaat rijden en dan gaat bloem pip weer opjagen. Gelukkig is pip sneller en behendiger, bloempje knalt steeds tegen dingen op (misschien omdat ze het niet zo goed kan zien door haar blauwe ogen?). Pip is ook niet zo bang mee en gaat soms even snuffelen aan bloem en andersom ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Succes vannacht, hopelijk kun je een beetje slapen!

Het zou een heel leuk stel kunnen worden samen! :) Ben benieuwd hoe je ze vannacht/morgenvroeg aan treft!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb niet zo heel goed geslapen ;-)

Ze gaan naar elkaars koppie toe, Pip die op de kop van Bloempje gaat wippen, Bloempje rent weg en gaat achter pip aan (bijt in zijn achterwerk??) of ze gaan vlinderen.

Zo gaat het steeds met pauzes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

T gaat al een stuk beter! Ze zitten nu te slapen naast elkaar :sleep:

Ik ben nu de ren aan het veranderen en ik ga het hok schoon maken en schilderen van binnen (water gedragen).

Dan denk ik als het zo blijf gaan dat ik ze morgen avond terug zet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik kan ze ook nog wel een paar dagen daar laten, zal ik dan de bruine schuil dozen uit de ruimte halen en hem iets kleiner maken?

(die rode moeten blijven staan, er zit een put onder). Verder liggen er twee handdoeken en een bakje water en een bakje eten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik zou het gewoon zo laten en ze daar een weekje laten ofzo.

Ja zou ik ook doen. Ze zitten er toch prima zo? Als je ze nu gaat verplaatsen heb je kans dat er weer onrust komt. Eerst maar wat stabieler worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .