Ga naar inhoud

achterover vallen


PlayboyMansion

Aanbevolen berichten

hier vallen ze ook vaak bijna, maar nooit helemaal. Zal er wel knullig uitzien :P

Geen idee of je je daar zorgen om moet maken, het kan gewoon onhandigheid zijn. Ik kan ook niet stil op 1 been blijven staan, terwijl een vriendin van mij dit echt lang vol kan houden. Misschien is zijn balans niet zo goed. Vertoont hij nog ander gedrag waar je je zorgen om maakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij hebben dat allemaal nog weleens. Vooral als er iets te snaaien valt. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Dit is puur een extreem gevalletje nieuwsgierigheid. Die van mij gaan dan ook op hun achterpoten staan en maken zich dan zo groot dat ze niet in de gaten hebben dat ze uit balans zijn... dat wat ze zien is waarschijnlijk interessanter :P bij ons dus vaak als wij thuis komen of de kelderkast waar iets lekkers in zit. Ze gaan dan zo ver omhoog staan dat ze op hun hakjes staan en uiteindelijk uit balans raken. Een gezonde manier om je nieuwsgierigheid te uiten zal ik maar zeggen :P Ow bij wassen hebben de jongste van mijn konijnen het ook. Dan vallen ze ook echt om. We moeten er altijd wel om lachen want het ziet er inderdaad heel knullig uit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .