Spring naar bijdragen
jelmerh

gas of niet? wat te doen

Recommended Posts

hallo,

Ik kwam thuis en me moeder zei dat het konijn zich een beetje raar gedroeg.. normaal komt hij altijd en nu niet normaal eet hij ze wortelgroente helemaal op nu laat hij wel wat liggen maar als ik het hem voer eet hij het wel..

Nou zei ze ook dat ze zijn maag hoorde borrelen.. dus ik dacht gelijk aan gas en nu zie ik op me wit geverfde buitenkooi heel wat kleine poep spettertjes...

hij zit ook met ze pootjes ergens op omhoog

ik denk aan gas maar wat is nou het beste om te doen? ik weet het niet zeker.. het is vrijdag en nu naar de dierenarts gaan lijkt me nog erg vroeg maar het is wel bijna weekend en dan zijn er bijna geen dierenartsen open nu waarschijnlijk ook al niet meer..

dus iemand die weet wat kan helpen? ik las op internet een masssage over de buik met je vingertoppen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

sowieso naar de dierenarts, ze zijn nu waarschijnlijk nog open!

Ps. poepspetters doen me niet denken aan gas, maar er is duidelijk iets mis met zijn buikje, daar kun je maar beter zo snel mogelijk mee naar de dierenarts hollen!

bewerkt door Eefje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uhmm ik zit er nu een uurtje bij maar nugdraagt hij zich gewoon normaal hij eet ook gewoon ik heb alle keutels weggehaald om te zien of hij keutelt misschien zit ik er wel helemaal naast hoor.. kosten maken me niet zoveel uit ik hou hem de hele tijd in de gaten

Op dit moment lijkt er niks vreemds meer en anders ga ik morgen ochtend gelijk naarcde da

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites