Ga naar inhoud

Gewicht op een gezonde manier omhoog


Boseetje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Hoe kan ik ervoor zorgen dat Miep 2 a 3 ons aankomt zonder meer brokvoer te geven? Als ze meer brokvoer krijgt eet ze dr blinde darm keutels niet meer op namelijk. Hooi krijgt ze onbeperkt + een klein stronkje witlof per dag... Is wortel een optie????

Ze woog een jaar of 2 teveel: 2,2 kg en haar ideale gewicht volgens da is 1,7 kg. Ze weegt nu 1,412 kg....

aangepast door Boseetje
Link naar reactie
Delen op andere sites

@nikki Wel bij zo'n klein konijntje. Dat is toch een verschil van bijna 20%. Voor de vergelijking: dat zou bij mij dan toch zo'n 12 kilo schelen op mijn 60 kilo, hoewel die vergelijking natuurlijk niet helemaal op gaat, maar toch.

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf ook een topic gemaakt over Lady ivm ze volgens de dierenarts rond de 1200 gram moet wegen en helaas woog ik haar vandaag weer en was het maar 989 gram en dat is dus erg veel. Ik ben nu ook voledig overgestapt naar ss is het nu misschien verstandig omdat ze zo dun is om haar onbeperkt voer tegeven ook ivm een mogelijke zwangerschap?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de olvarit heb ik ook niet als lange termijn advies gekregen maar hij maakte zich zorgen over haar gewist omdat het elke keer zo groot verschil is (en ik weeg goed) ik mocht het ook maar 3 dagen geven en daarna musli en van 20 gram ss naar 25 gram moest ik gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .