Ga naar inhoud

Grote lenterol


Eefje

Aanbevolen berichten

Ik heb zo'n grote weiderol voor de konijnen gekocht

http://static.aanbodpagina.nl/img/521/esve-lenterol-large-30-cm.jpg

ze zijn er enorm blij mee en zijn er nu al 3 kwartier non-stop mee in de weer.

Zouden jullie hem weghalen, of afwachten tot ze het vanzelf een keer beu zijn?

Het lijkt me niet zo goed als ze dat hele ding in een keer opeten.

Hun kruiden-avondmaaltje krijgen ze vandaag in elk geval niet ;)

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb laatst een keer een gelijkaardige vraag gehad maar dan met een wilgenbal. oor de reacties heb ik er toen voor gekozen hem niet weg te nemen. Ik zal even kijken of ik een linkje kan vinden.

Dit was het topic: http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?63536-Snack-halverwege-weer-wegnemen-voor-de-volgende-dag-keer&highlight=

aangepast door Annelies en Basje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet zeggen dat ik ook dacht dat het een en al geperst hooi en kruiden was. Beetje naïef ;)

Maar ben blij dat ik hem nu goedkoop heb gekocht, wat een onzin om daar dan zo'n fortuin voor te vragen!

Tot nu toe zitten ze hier vooral aan de kruiden en blijft het karton intact. Ze krijgen hem vanavond weer terug, laat ze eerst maar even flink hooi vreten! Andere speeltjes blijven hier ook liggen, behalve het voerballetje, want daar willen ze nog weleens midden in de nacht mee gaan smijten op de laminaatvloer, denk dat de onderburen dat niet zo tof vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n wilgenbal met gedroogde maisbladeren vinden ze hier niet leuk. Wat ze wel erg leuk vinden zijn die kleine wilgentunnels van zooplus. Ik stop daar altijd vers hooi in en soms nog wat anders lekkers. Die grote wilgentunnels vinden ze ook leuk maar op de een of andere manier vinden ze die kleine tunneltjes nog leuker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .