Ga naar inhoud

Animal Event: 3, 4 en 5 mei 2013

Evee
 Delen

Kom jij naar Animal Event?  

36 leden hebben gestemd

1. 1. Kom jij naar Animal Event?

• Ja, op vrijdag 3 mei
    • Ja, op zaterdag 4 mei
    • Ja, op zondag 5 mei
    • Ja, ik kom meerdere dagen
    • Nee, ik ben er niet bij.

Aanbevolen berichten

Als er nog mensen zijn die iets in de webwinkel willen bestellen en daar willen afhalen, dat moet je bestelling uiterlijk woensdag bij ons binnen zijn, anders hebben wij geen tijd meer om het in te pakken en mee te nemen. Wij verkopen op animal event ook wat spulletjes, kleine verpakkingen kruiden en speelgoed. Vermeld bij de opmerkingen bij je bestelling dat je het wil afhalen op animal event, en melden welke dag & dagdeel je het komt afhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We hebben verschillende goodiebags zelfs, dus niet in ieder tasje zit hetzelfde. Maar ook leden krijgen een goodiebag hoor... We hadden uitgerekend dat we elke 1,5 minuut een tas uit moeten delen om overal vanaf te komen haha... dus als er leden zijn die willen helpen uitdelen - dat mag hoor!

De tasjes zijn bedoeld voor iedereen die een konijn heeft. Er zitten foldertjes in en een proefzakje, en in sommige tasjes nog wat extra's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha goed zo. Ook bij ons kunnen ze lid worden van de happy hopper club haha, dan krijgen ze ook wat leuks mee.

We staan!

[ATTACH=CONFIG]68080[/ATTACH]

Dat ziet er toppie uit. :goed:

Ik ben er nog nooit geweest maar zal het vast wel vinden. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat event gewoon in de dierentuin? Ik heb nog kaartjes van de Beekse bergen , laatst gewonnen met de postcodeloterij.

Misschien wel leuk om morgen te gaan, met de kids...:yes:

Nee het is niet in de dierentuin ;)

Voor het event moet je andere kaartjes hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste dagje zit er op, het was wel leuk maar bij ons helaas niet zo heel druk. Wij zitten binnen en het is natuurlijk prachtig weer. Ook mensen met honden komen niet binnen omdat dat niet mag. Dat is dus wel jammer. Maar we hebben alweer leuke mensen gezien en gesproken, wat spulletjes verkocht, lekker met de konijnen geknuffeld en veel informatie gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook Lilian en ik hebben het dagje er weer op zitten. We hebben het erg naar ons zin gehad en ook veel verkocht (111 producten ongeveer). Veel mensen goede informatie gegeven over voeding, echt een geslaagde dag!

Als de komende 2 dagen net zo zijn, dan zullen wij ons niet vervelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook onze tweede dag zit er op. Het was vamdaag nog geslaagder dan gister. Het was erg druk en hebben veel verkocht. Maar he, ss en fibafirst voor maar 1 eurotje!! En bij de ss ook nog een kortingsbon van 2euro.

Wij hebben maar weinig bbers gezien. Vergeten jullie onze stand ook niet?

aangepast door wupsie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het reuze naar me zin gehad.

Nog wat dingetjes bij jullie stands gekocht en wat zaten de nijnen en gezellig bij.

Ben helemaal bepakt en bezakt naar huis gegaan, de volgende keer ben ik er weer.

Nu me eigen voorbereiden en orrienteren op de vakantie naar Engeland in oktober.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was heel erg leuk!

Bij de BB stand hebben we een tweede ice pod gekocht en een wilgenbal, maar dan anders. (even de naam kwijt...)

Verder nog heel veel andere dingen gekocht oa. papegaaien speelgoed, papegaaien informatie film, heel veel botten voor de honden en frisbees.

Wij zijn idd ook met een heleboel thuis gekomen!

Ik meen trouwens BB-ers gezien te hebben in een stand buiten, maar ik wist het niet zeker en wist ook niet wie. Ooit iemand gezien op een foto hier ofzo. Bij die stand hebben we niet gekeken, maar het ging geloof ik over konijnenvoer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag ook bij Animal Event geweest.

Samen met mijn vriend en onze hond Lily.

Voor Lily was het de eerste keer dat ze naar een event toe ging

Waar veel andere mensen en honden aanwezig waren.

In het begin ging het nogal lastig en schrok ze overal van en werd ze hyper van alles.

Maar later deed ze het voorbeeldig!

We Hebben deelgenomen aan 1 workshop alleen Lily had niet echt de focus om door te gaan. Dus dat was wel jammer!

Verder met een hele boel spullen thuis gekomen!:

Frisbees, heuptasje, een speciaal bot voor grote honden die langer mee gaat, travel etensbakje,worst voor Lily en voor de konijnen verrassingszakjes die nu al op zijn! Haha! En natuurlijk heel veel gratis spulletjes gekregen hartstikke leuk! :D

Ik ben ook nog even snel bij de Bunnybunch stand geweest. Even met Evee gesproken en een overheerlijk cakeje gekregen ;)

En toen moest ik mijn vriend afwisselen omdat hij ook graag naar binnen wilde! Haha.

Het was een geslaagde dag! We gaan volgendjaar waarschijnlijk weer!

Ps: ik ben 2x langs de ss stand opgelopen en daar was het best wel druk dus ik wilde niet storen :P

& Ik ben al lid van de happy hopper club ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat er stiekem best wat BBers bij ons voorbij zijn gekomen, maar dat niet iedereen dat gezegd heeft :)

Als jullie morgen komen, roep even dat je de site kent of lid bent ofzo, Janneke heeft heerlijke cakejes gebakken met konijntjes, dus kom er gezellig eentje halen! En vergeet ook het gratis tasje met proefzakje niet, en ook kun je je bij ons inschrijven voor de happy hoppers club van supreme, dan krijg je een gratis pak Fiba First (we hebben er niet heel veel meer, dus wees er op tijd bij!)

Vandaag was een geslaagde dag, bij ons een stuk drukker dan gisteren, een hele leuke dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke dag op Animal Event vandaag! Die fibafirst heb ik gekocht, voor een euro kan je het niet laten liggen hoor ;)

Ook een ice-pod gekocht bij de BB stand, ga het dit jaar voor het eerst proberen, mijn konijnen moesten het voorheen doen met gevulde flessen uit de vriezer maar dit lijkt me toch idealer voor ze!

De konijnen zaten er gezellig bij, erg leuk! Heb gelijk wat folders meegenomen voor vrienden die hun eerste koppel komende week in huis krijgen.

We zijn met zoveel thuisgekomen haha, allemaal leuks en lekkers voor de konijntjes en onze kat! Een hele geslaagde dag, veel plezier nog morgen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was er ook samen met mijn collegatje, wij hadden de laatste cakjes hih! was errug lekker thanks voor wie die zo creatief gemaakt heeft!

ben alleen met t nieuwe boek van berniz naar huis gegaan, en troepjes van de NDG ambasedeurs dag :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anjo... Waarom zeg je niet dat jij het bent? Je had óf Wupsie voor je neus of mij. Wij wilden BB'ers leren kennen en niemand zegt dat ze van BB zijn, terwijl wij hier toch in meerdere topics hebben vermeld dat wij er samen zouden staan in de Supreme stand. En wij maar denken dat er niemand van BB aanwezig is op Animal Event...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was heel erg leuk!

Bij de BB stand hebben we een tweede ice pod gekocht en een wilgenbal, maar dan anders. (even de naam kwijt...)

Verder nog heel veel andere dingen gekocht oa. papegaaien speelgoed, papegaaien informatie film, heel veel botten voor de honden en frisbees.

Wij zijn idd ook met een heleboel thuis gekomen!

Ik meen trouwens BB-ers gezien te hebben in een stand buiten, maar ik wist het niet zeker en wist ook niet wie. Ooit iemand gezien op een foto hier ofzo. Bij die stand hebben we niet gekeken, maar het ging geloof ik over konijnenvoer?

Dat waren wij met onze mooie happy hopper stand van supreme!! En je moet gewoon langs komen he:p hebben hele mooie aanbiedingen :he:

Ik ben vandaag ook bij Animal Event geweest.

Samen met mijn vriend en onze hond Lily.

Voor Lily was het de eerste keer dat ze naar een event toe ging

Waar veel andere mensen en honden aanwezig waren.

In het begin ging het nogal lastig en schrok ze overal van en werd ze hyper van alles.

Maar later deed ze het voorbeeldig!

We Hebben deelgenomen aan 1 workshop alleen Lily had niet echt de focus om door te gaan. Dus dat was wel jammer!

Verder met een hele boel spullen thuis gekomen!:

Frisbees, heuptasje, een speciaal bot voor grote honden die langer mee gaat, travel etensbakje,worst voor Lily en voor de konijnen verrassingszakjes die nu al op zijn! Haha! En natuurlijk heel veel gratis spulletjes gekregen hartstikke leuk! :D

Ik ben ook nog even snel bij de Bunnybunch stand geweest. Even met Evee gesproken en een overheerlijk cakeje gekregen ;)

En toen moest ik mijn vriend afwisselen omdat hij ook graag naar binnen wilde! Haha.

Het was een geslaagde dag! We gaan volgendjaar waarschijnlijk weer!

Ps: ik ben 2x langs de ss stand opgelopen en daar was het best wel druk dus ik wilde niet storen :P

& Ik ben al lid van de happy hopper club ;)

Gewoon storen hoor :he: maar het was bij tijden inderdaad erg druk!

Wat een leuke dag op Animal Event vandaag! Die fibafirst heb ik gekocht, voor een euro kan je het niet laten liggen hoor ;)

Ook een ice-pod gekocht bij de BB stand, ga het dit jaar voor het eerst proberen, mijn konijnen moesten het voorheen doen met gevulde flessen uit de vriezer maar dit lijkt me toch idealer voor ze!

De konijnen zaten er gezellig bij, erg leuk! Heb gelijk wat folders meegenomen voor vrienden die hun eerste koppel komende week in huis krijgen.

We zijn met zoveel thuisgekomen haha, allemaal leuks en lekkers voor de konijntjes en onze kat! Een hele geslaagde dag, veel plezier nog morgen :D

En dat zeg jr dan nie ff als je voor onze neus staat :gasp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .