knijtje Geplaatst: 13 april 2013 Delen Geplaatst: 13 april 2013 Ik kon het niet bij de toegangsprijzen vinden, maar kan je dit jaar ook combitickets kopen? Dus voor het AE en voor het dierenpark? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2013 Geen idee, ik kan het eerlijk gezegd ook niet terugvinden op de site. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2013 pppffff zo eindelijk klaar met de goodiebags......996 stuks.... Nu nog zien dat we alles op AE krijgen haha... we hebben in ieder geval maar een busje gehuurd!(ohja, de tas op de foto is geen echte hihi...) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Flink gewerkt Evelien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Goed bezig geweest idd!.ik ben ook alle 3 de dagen te vinden. Ik sta samen met kim in de stand van supreme . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 17 april 2013 Delen Geplaatst: 17 april 2013 En ik ben er ook weer. Als het goed is natuurijk weer met lekkers :mdr: Wordt waarschijnlijk wel zaterdag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 17 april 2013 Delen Geplaatst: 17 april 2013 Ik kom misschien vrijdag of zaterdag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Ik kom misschien vrijdag of zaterdagOh leuk Nienke. Op zaterdag kan je natuurlijk smullen. Enne ....... alleen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 20 april 2013 Delen Geplaatst: 20 april 2013 Hee Nienke, ik heb vrijkaarten gewonnen en ik wilde vragen of je zin had om samen met mij te gaan (als je nog geen gezelschap hebt). Wat mij betreft mag het vrijdag of zaterdag, al naar gelang wat jou het beste uitkomt Mij lijkt het gezellig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 20 april 2013 Delen Geplaatst: 20 april 2013 Hey Janet, Dat lijkt me leuk. De dag maakt me niet uit, ik heb toch een weekje vakantie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 20 april 2013 Delen Geplaatst: 20 april 2013 Bij nader inzien komt me de vrijdag t best uit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 23 april 2013 Delen Geplaatst: 23 april 2013 Dan wordt het vrijdag Die dag lijkt mij ook het leukst, omdat iedereen dan nog fris en fruitig is We hebben nog contact voor het afspreken van de details.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2013 Mochten er mensen zin hebben om te helpen met het uitdelen van de goodiebag....s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 23 april 2013 Delen Geplaatst: 23 april 2013 Wij gaan zaterdag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 @Evee: wil best een tijdje goodiebags uitdelen, maar moet dan wel even in overleg met Nienke... Maar wat mij betreft natuurlijk alles voor de goede zaak! Zie je in ieder geval vrijdag... Ben heel benieuwd hoe het er dit jaar uitziet (en of het weer mee gaat werken, want dat was vorig jaar echt dramatisch) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 ik wil best meehelpen Evee, maar ik denk niet dat supreme het ermee eens is als ik die goodiebags in hun stand ga uitdelen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 Haha Lilian, ik wilde ook zoiets zeggen, maar dacht toen: nee, doe het toch niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 Misschien doneert Supreme wel proefzakjes voor in de goodiebags en op die manier snijdt het mes aan twee kanten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 Dat zou zeker goed zijn, haha. Wij geven gewoon de goodybags mee aan mensen die lid willen worden van de happy hoppers club Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fietske Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Ik ben er vrijdag én zaterdag! Vrijdag met een studiegenootje en zaterdag waarschijnlijk alleen. heb er zin in! Ik lees iets over goodiebags.. Klinkt leuk! Wat zit er allemaal in? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Ik denk dat je dat wel ziet als je de goodiebag in handen krijgt fietske. Tot die tijd zal het een verrassing zijn denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Krijg je ook een goodiebag als je al lid bent? Dat ben ik namelijk al een tijdje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 26 april 2013 Delen Geplaatst: 26 april 2013 haha inderdaad Janet, dat wil ik ook wel weten hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeborahCsdeBobbies Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 Hoeveel kost het om daar te zijn zegmaar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mignonne Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 wie wil er nog een kaartje? 6 euro voor vrijdag 3 mei hebben er een over pb me ( aan de deur geloof ik 12,5) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten