Ga naar inhoud

Animal Event: 3, 4 en 5 mei 2013

Evee
 Delen

Kom jij naar Animal Event?  

36 leden hebben gestemd

1. 1. Kom jij naar Animal Event?

• Ja, op vrijdag 3 mei
    • Ja, op zaterdag 4 mei
    • Ja, op zondag 5 mei
    • Ja, ik kom meerdere dagen
    • Nee, ik ben er niet bij.

Aanbevolen berichten

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vorig jaar vonden we er niet zoveel aan, maar dat had ook wel een beetje met het vreselijk slechte weer te maken... Frank wil deze keer sowieso niet meer mee vanwege de hoeveelheid honden die er rondlopen... Ik laat het voor mezelf dus even afhangen van de weersverwachting en onze financiën (Koninginnedag wordt vast een prijzige aangelegenheid dit jaar, want er zijn allemaal speciale activiteiten in A'dam)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik ben er ook bij! Weet nog niet welke dag, misschien wel meerdere..! Zag trouwens dat Bunnybunch niet op de standhouderslijst staat? Ik neem aan dat jullie er dus ook niet met een stand zijn? Ze zeggen wel dat het konijnengedeelte (Smallworld) behoorlijk groter is geworden, ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja inderdaad. Zie het nu ook staan.. Gewoon overheen gelezen, sorry! Hoop dat de stand goed bezocht gaat worden! Is het weer een tafel met wat mensen erachter of gaan jullie het iets interactiever/spannender maken? Succes met de voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel veel, op www.animal-event.nl kun je alle standhouders en demonstraties vinden.

Als er mensen zijn die iets willen bestellen in de webwinkel op bunnybunch en het op Animal Event willen afhalen is dat mogelijk, je kan gewoon de bestelling via de webwinkel plaatsen en kiezen voor afhalen. Bij opmerkingen zet je dan dat je het op Animal Event wil afhalen en even de dag erbij vermelden, dan zorgen wij dat we het die dag bij ons hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 5 weken is het al zover. Ik heb er nu al zin in.

Ik zie net op de site dat ik waarschijnlijk vlakbij Bunnybunch zal staan met de Supreme stand.

Ben benieuwd wat ik precies mag gaan doen. Mensen aanspreken of juist aanspreekpunt zijn en proefverpakkingen uitdelen...

Half april zal ik daarover meer horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .