Evee Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Gewoon doen, zo eng ben ik niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Als ik van de ''baas'' een rondje mag lopen, kom ik zeker even langs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jennelyn Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Gewoon doen, zo eng ben ik niet Daar ging ik ook niet van uit! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 25 februari 2013 Delen Geplaatst: 25 februari 2013 Vorig jaar vonden we er niet zoveel aan, maar dat had ook wel een beetje met het vreselijk slechte weer te maken... Frank wil deze keer sowieso niet meer mee vanwege de hoeveelheid honden die er rondlopen... Ik laat het voor mezelf dus even afhangen van de weersverwachting en onze financiën (Koninginnedag wordt vast een prijzige aangelegenheid dit jaar, want er zijn allemaal speciale activiteiten in A'dam) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Als je iemand wilt gaan, geef maar een gil, Janet. Het lijkt mij ook wel leuk om een keer te gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Hee Nienke, dat is ook een goed idee! Kijk jij even naar je rooster om door te geven welke dag voor jou goed uitkomt? Voorlopig lijkt het erop dat ik me de komende tijd nog niet aan een werkschema hoef te conformeren (maar het zou eigenlijk fijn zijn als dat wel zou moeten.......) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mignonne Geplaatst: 10 maart 2013 Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Ik ga ook weer, wel ver rijden maarja. Ik ga vrijdags met een vriendin. Vorig jaar ook . leuk prijsje op vakantieveilingen:mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 10 maart 2013 Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Strak plan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 10 maart 2013 Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Kan tweede kaartje gratis krijgen met de Hart voor Dieren. Wordt steeds aantrekkelijker inderdaad te gaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Ik ben er dus 3 dagen en ik sta er voor supreme petfoods. Vandaag de bevestiging gekregen dat ik daar moet werken :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Ik wil ook heel erg , helaas is het echt veel te ver om even snel heen te gaan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fietske Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Ik ben er ook bij! Weet nog niet welke dag, misschien wel meerdere..! Zag trouwens dat Bunnybunch niet op de standhouderslijst staat? Ik neem aan dat jullie er dus ook niet met een stand zijn? Ze zeggen wel dat het konijnengedeelte (Smallworld) behoorlijk groter is geworden, ben benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Huh? Evee zei hierboven toch van wel? Of met wat anders? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fietske Geplaatst: 12 maart 2013 Delen Geplaatst: 12 maart 2013 O ja inderdaad. Zie het nu ook staan.. Gewoon overheen gelezen, sorry! Hoop dat de stand goed bezocht gaat worden! Is het weer een tafel met wat mensen erachter of gaan jullie het iets interactiever/spannender maken? Succes met de voorbereidingen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2013 We staan gewoon op de lijst hoor, haha. We zijn er zeker bij!! Heb mn plekje al maanden geleden uit mogen zoeken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 17 maart 2013 Delen Geplaatst: 17 maart 2013 zo dichtbij! leuk, ga waarschijnlijk wel een dagje, alleen nog geen idee welke. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Okee nu is het zeker! ik ga zaterdag met mijn ouders en miss mijn vriend. Ook gaat mijn hond Daino mee. En doe ik met hem mee met 2 workshops ik ben benieuwd hoe en wat. En of hij zijn kop erbij kan houden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeborahCsdeBobbies Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Ik woon in Rotterdam, maar misschien kan ik mijn ouders lief aan kijken hihi. Dan kom ik wel op zondag? Ik ben er nog nooit geweest wat is er allemaal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2013 Echt heel veel, op www.animal-event.nl kun je alle standhouders en demonstraties vinden. Als er mensen zijn die iets willen bestellen in de webwinkel op bunnybunch en het op Animal Event willen afhalen is dat mogelijk, je kan gewoon de bestelling via de webwinkel plaatsen en kiezen voor afhalen. Bij opmerkingen zet je dan dat je het op Animal Event wil afhalen en even de dag erbij vermelden, dan zorgen wij dat we het die dag bij ons hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 29 maart 2013 Delen Geplaatst: 29 maart 2013 Over 5 weken is het al zover. Ik heb er nu al zin in.Ik zie net op de site dat ik waarschijnlijk vlakbij Bunnybunch zal staan met de Supreme stand. Ben benieuwd wat ik precies mag gaan doen. Mensen aanspreken of juist aanspreekpunt zijn en proefverpakkingen uitdelen...Half april zal ik daarover meer horen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeborahCsdeBobbies Geplaatst: 29 maart 2013 Delen Geplaatst: 29 maart 2013 Leuk! Ik zal kijken of ik kan komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 2 april 2013 Delen Geplaatst: 2 april 2013 poeh... de 2 workshops komen best dicht na mekaar xD eentje om half 12 en om half 2..ag kan ik wel gelijk achterin beginnen en dan naar voren werken Heb er echt zin in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 Wiske en ik gaan misschien ook nog! Dat zal dan waarschijnlijk op zaterdag zijn.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
laaura Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 Iemand uit Groningen die gaat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 12 april 2013 Delen Geplaatst: 12 april 2013 Ik heb nog 2 kaartjes over :-)Beide mag je ze hebben voor 18 euro....normaal kost het 27 euro !!Je kunt zelf kiezen op welke dag je gaat.Heeft iemand intresse PB me maar even:-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten