Ga naar inhoud

Animal Event: 3, 4 en 5 mei 2013

Evee
 Delen

Kom jij naar Animal Event?  

36 leden hebben gestemd

1. 1. Kom jij naar Animal Event?

• Ja, op vrijdag 3 mei
    • Ja, op zaterdag 4 mei
    • Ja, op zondag 5 mei
    • Ja, ik kom meerdere dagen
    • Nee, ik ben er niet bij.

Aanbevolen berichten

3, 4 en 5 mei 2013, Event Center Beekse Bergen (Hilvarenbeek, bij Tilburg in de buurt)

Een leuk, groot dierenevenement dat jaarlijks gehouden word in de Beekse Bergen. Er zijn ook dit jaar weer veel standhouders, demonstraties en lezingen over alle verschillende diersoorten. Ook dit jaar is Bunnybunch weer met een stand aanwezig.

Animal Event is dagelijks geopend van 10.00 uur tot 18.00 uur

Meer informatie over bijvoorbeeld de aanwezige standhouders of het programma kun je kijken op http://www.animalevent.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• 1 maand later...

Leuk! Het was laatst alleen nog niet helemaal duidelijk of de honden wel in de ruimte met de konijnen mochten. Ik heb daar geen problemen mee, maar andere standhouders wel. Maar mochten jullie de mogelijkheid hebben, loop even langs de stand en stel je voor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Het was laatst alleen nog niet helemaal duidelijk of de honden wel in de ruimte met de konijnen mochten. Ik heb daar geen problemen mee, maar andere standhouders wel. Maar mochten jullie de mogelijkheid hebben, loop even langs de stand en stel je voor :)

Vorig jaar mocht het niet. Toen hadden we ook nog geen hond dus hadden we die ook niet bij haha.

Maar we zijn met zijn 2e en willen beide ook naar binnen bij de ruimte met de konijntjes en andere kleine dieren.

Dus we gaan om en om mocht het dit jaar weer zo zijn ;)

Zal het proberen haha! Ik ben niet zo'n op mensen af stap persoon haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .