Ga naar inhoud

'Iets' op het voorpootje van Cooper?


ShinLi

Aanbevolen berichten

Hallo mensen!

Zonet de hokken verschoont en besloten alle nijnen weer eens na te kijken. Doe ik regelmatig om te kijken of ze allemaal nog gezond zijn en geen rare bobbels of hobbels op het lichaam hebben :he:.

Bij Cooper ontdekte ik iets op zijn voorpootje aan de onderkant wat ik niet helemaal kon plaatsen. Ik kon niet goed zien wat het is, maar bij het voelen voelt het glibberig aan. Het zit redelijk in het midden aan de onderkant van het voorpootje, wel echt onder de aanzet van de nagels, het is niet waar de nagels zelf beginnen zeg maar. Heb het ook nog even schoongemaakt omdat het pootje een beetje vies was (groenig?!, kan van de algen op tegels komen?). Maar na het wassen, gewoon met lauw water, voelde het nog steeds glibberig aan. Bij het voelen voelde het als een glibberig bobbeltje. Ik zou wel een foto kunnen maken, maar als ik het zelf al niet goed kan zien door de haartjes, weet ik niet of het voor jullie er ook veel duidelijker op wordt.

Is dit iets waar ik toch even mee naar de dierenarts moet? Kan het iets van een abcesje zijn? Iemand weet waar dit op kan duiden?

Hij eet, drinkt en huppelt verder prima en vrolijk rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .