Ga naar inhoud

2 Konijntjes


angelssss

Aanbevolen berichten

Om te beginnen haaii allemaal :D

ik heb 2 konijntjes een voedster zij was er als eerst. Toen heb ik een gecastreerde ram gekregen van de buurman die hem op had gehaald bij mensen die hem over het hek wilden zetten.

De voedster heet Amy en de ram heet Bobby

ik heb een soort van ren gemaakt aan de hokken vast zodat ze los kunnen lopen. het gaat best wel goed met ze zeg maar. ze wassen elkaar liggen tegen elkaar aan en zo.

maar amy maakt afentoe een rare brommenden, grommenden geluiden ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. maar in ieder geval als ze dat doet liggen haar oortjes in dr nek terwijl ze normaal omhoog staan.

wat kan het zijn en hoe moet ik het oplossen. ik hoop dat iemand mij kan helpen (:

Greetzz....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

jhaa hij is echt gecastreerd mijn vorige konijn had toen wel een schijnzwangerschap maar ik hoor dr helemaal niet meer grommen dus ik denk dat het gwn wennen was alleen als ik ze een snoepje geef dan wil ze nog wel eens grommen (: bedankt voor jullie reactie's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .