Spring naar bijdragen
Lydiaa

De dumper (snelle foto's + vraag)

Recommended Posts

Dus dit is het gedumpte/gevonden konijn:

fc5vlx.jpg

v33vb7.jpg

Ze zit nu tijdelijk hierin:

71o945.jpg

Heb echter maar meteen de bovenkant afgesloten!

Ze springt als een gek. Ik vraag me dus af of dit komt

omdat ze natuurlijk buiten overal rond heeft kunnen rennen

en twee/drie dagen in de reisbox moest zitten voor haar vlooien

of dat ze misschien een half wild konijn is. Ik schrok ervan want

ze is verder zo mak als een lammetje. Eet gewoon uit je hand.

Het is dus alleen een nogal pittig ding, als ze zo blijft kan

ik haar helaas niet houden.

Hopelijk weten jullie meer.

Lieve groetjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ze zo uit je hand eet en zo zal ze wel niet half-wild zijn. Eigenlijk maakt het ook niet uit, als ze te pittig is om bij jou te blijven is ze beter af bij een baasje die haar wel de ruimte en de veiligheid kan bieden die nodig zijn. Als je haar wel wilt houden dan zijn er natuurlijk heel veel maatregelen te bedenken om dat voor elkaar te krijgen, mits je de ruimte ervoor hebt natuurlijk :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als ze zo uit je hand eet en zo zal ze wel niet half-wild zijn. Eigenlijk maakt het ook niet uit, als ze te pittig is om bij jou te blijven is ze beter af bij een baasje die haar wel de ruimte en de veiligheid kan bieden die nodig zijn. Als je haar wel wilt houden dan zijn er natuurlijk heel veel maatregelen te bedenken om dat voor elkaar te krijgen, mits je de ruimte ervoor hebt natuurlijk :)

Ja ik denk dat ze dan inderdaad niet half wild is. Ze zal wel gewend zijn aan dat ze alle ruimte had toen ze rondzwierf en dat ze nu eindelijk uit die reisbox kon na twee dagen alle vlooieneitjes te hebben laten vallen. Ze is vandaag ook al wat rustiger. Het is best een schat. Ze laat zich lekker aaien. Morgen maar weer eens bij haar zitten nu die vreselijke vlooien weg zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites