Spring naar bijdragen
ilse42

Vragenspel

Recommended Posts

Een ovenschotel met spitskool, prei, champignons en aardappelpuree met een beetje mosterd er door. Erg lekker! 

Wat ga jij morgen doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als athos zou blijven denk ik dat hij chocolat genoemd gaat worden. Charlie en Chocolat hebben we dan ;) (ofwel sjakie en de chocoladefabriek). 

Welk wild dier zou jij graag als huisdier houden als dat had gekund?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het wel leuk & gezellig als je af en toe iets plaatst :) Maar ik vind het altijd leuk om te lezen over dingen die bunnybunchers naast hun konijnengekte nog meer doen!

Wat is een leuke plek in Nederland om op vakantie te gaan? ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeeeh mag ik er maar één zeggen? Disney is ook leuk! (wij hebben een "under the sea" deurbel :'D). Ik denk dat het Peter Pan is. Of Alice in Wonderland. Of Jungle Book. Haha moeilijk kiezen!

Wat is jouw favoriete Disneyfilm? (nou wil ik het van jou natuurlijk ook weten!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

The lion king denk ik. Of Tangled. Al scoren Frozen en Moana ook hoog. Maar eigenlijk vind ik ze ook gewoon allemaal leuk :p

Welke vraag hoop je hier nog een keer tegen te komen? In het kader van: Ik kan geen nieuwe verzinnen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je mag mij best vragen of ik een miljoen euro van je zou willen ontvangen, maar dan ook wel echt overmaken naar mij he?! ;)

Wanneer zet jij de kerstboom in huis?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .