Ga naar inhoud

Chibi word op dit moment gecastreerd...help


Miesaas

Aanbevolen berichten

Tuurlijk gaat dat helemaal goedkomen! Mijn nijn is twee weekjes terug gecastreerd en normaal gesproken houdt de da ze tot het einde vd middag maar ik werd om half twaalf al gebeld of ik Dibs aub wilde ophalen want hij brak de hele tent af:mdr: Nu weet ik dat het ene nijntje anders reageert dan de andere maar ik heb tot nu toe met verbazing staan kijken hoe snel ze er weer bovenop zijn!

Het wachten duurt lang dus zoek lekker afleiding voor je het weet kun je hem weer ophalen! Sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je zenuwen hoor, dat had ik ook, voelde me vreselijk om haar daar achter te laten en ik kreeg haar ook nog eens als een beroerde voddenbaal met pijn terug :( Maar inmiddels zit ze weer druk te graven in haar kattenbak, dus als zij er zo goed bovenop kan komen komt jouw Chibi dat vast en zeker ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het helpt ook niet echt dat ik niks te doen heb en me verveel...

En het is gewoon rotweer, daar word je ook niet echt vrolijk van.

Naja, hij heeft die hele ellendige busreis ook overleeft.

Zat ie gewoon lekker op een stuk hooi te kauwen alsof er niks aan de hand was, dus dan gaat dit vast ook wel goed komen.

Gelukkig kan ik hem vanmiddag/vanavond wel gewoon ophalen met de auto, met de bus vind ik maar niks. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dierenarts zei overigens wel dat hij een beetje verbaasd was over hoe klein Chibi is.

Ik zelf zie dat niet zo, maar dat komt waarschijnlijk omdat het enige andere konijn dat ik ken een vlaamse reus is...:mdr:

Maar hij is toch echt al 6 maanden oud. Is het mogelijk dat een konijn gewoon echt heel klein is?

Zal het er waarschijnlijk zometeen met de DA nog wel even over hebben. :P

Meeeeh, kan niet wachten tot hij weer thuis is. :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, hij is ook een dwergkonijn. Maar toch vind de DA hem klein. :he:

Hij was nu zo'n beetje rond de 800 gram. Volgens mij. Ben niet zo goed met grammen, ponden, kilo's etc. xD

Hij is nog een beetje wiebelig en erg moe. Moet ik nu juist bij hem zijn, of hem even lekker laten rusten?

Hij hupt ook een beetje ongemakkelijk, maar dat lijkt me best logisch...xD

Hij zit wel steeds met z'n koppie daar beneden, kan het zijn dat hij gewoon aan het wassen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat zou ik wel in de gaten houden, als hij veel aan de wond zit kan het misschien gaan ontsteken, of kan hij de hechtingen eruit trekken.

Ik zou hem even lekker laten rusten, hier werd ook heel veel geslapen toen ze eenmaal geen pijn meer had.

Dat ongemakkelijk hupsen lijkt me ook wel logisch hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even wezen kijken, en hij had het een beetje koud volgens mij.

Logisch, hij is lekker warm stro gewend en nu zit ie met z'n kont op handdoeken.

Heb een lekkere warm dekentje in éen van zijn schuil dozen gelegt, daar ligt hij nu in.

Hopelijk houd dat hem een beetje warm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .