Deeskuh88 Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Iemand uit Noord-limburg? Zou ook graag willen gaan, maar geen auto oid. Bovendien is alleen gaan niet echt leuk.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
manon24 Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Krijgen de mensen ook boekjes mee waar van alles in staat?Want alles opschrijven op zoon dag is behoorlijk wat.Of word het eventueel opgenomen en uitgegeven op een dvdzodat het ook weer terug te kijken is?(ben vaker ergens heen geweest maar dan voor andere dierenen daar werd altijd alles en in een boekje gedaan en op dvd)ik woon in Belgie en voor mij is het gewoon te ver hoe graag ik ook zou willen gaan.zo'n dvd en boekje zou ik wel willen kopen (als ze worden uitgegeven) via een lid van BB die een extra exemplaar wil meenemen en opsturen, waarbij ik het geheel op voorhand wil betalen met verzendkosten erbij natuurlijk . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fietske Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Ik heb me aangemeld! Ik kom alleen, dus mochten er nog meer mensen vanuit omgeving Den Bosch gaan zou ik het wel leuk vinden om samen te reizen! Ik heb er zin in! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Leuk dat er zoveel mensen van bunnybunch heen gaan. Ook ik ben erbij Ik ga overigens met de auto, dus als er mensen mee willen rijden kan dat. Ik kom zelf uit Wissenkerke (Zeeland) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Zou ook nog steeds wel willen gaan, maar echt niet alleen, haha. Dus vrees dat het voor mij niks word. Jammer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Majk Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Ik zou het ook wel gezellig vinden om met iemand samen te reizen, zijn er nog meer mensen uit 'het Noorden' die gaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Moet van het zuiden komen, dus helaas.. Anders meld ik me nu nog aan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Majk Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Ik heb me sowieso al aangemeld hoor Ook als ik alleen moet gaan, is het geen ramp. Wij bunnybunchers zien elkaar dan daar toch wel? :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Klopt, maar ken daar nog niemand van in real life en ik weet hoe ik zelf kan zijn in het 'echt' qua sociale contacten. Heb zelfs cursussen gehad daarvoor. Dus nope, niks voor mij om er alleen naar binnen te gaan, helaas :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Ik ken wel een paar mensen, maar dit is juist ook een leuk moment om nieuwe bunnybunchers te leren kennen, dus mochten jullie mij zien, spreek me gerust aan (als je wil weten hoe ik er uit zie, zie mijn profielfoto). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Misschien ook een goede tip voor iedereen met het openbaar vervoer: die treinkaartjes van Kruidvat! Goedkoper dan losse kaartjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ShinLi Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Nou heb het geld is overgemaakt, dus kom nu officieel! Heb er nu al zin aan en ook erg leuk om BB'ers in het echt te ontmoeten en gezellig kleppen in het echt . Kunnen nog altijd mensen met mij meerijden, ook niet BB'ers. Maar volgens mij zou Rabbit Time nog wat rondsturen onder de deelnemers zodat mensen evt. samen erheen kunnen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Jep. Naar wat ik gisteravond via de mail begrepen heb, waren er nog maar 3 van de 90 plaatsen onbezet en werd er later nog een 'officiele' uitnodiging/bevestiging gestuurd. Ik gok dat daar de lijst dan bij zit. Ik ga in elk geval toch! En heb er al zin in! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Majk Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Jep. Naar wat ik gisteravond via de mail begrepen heb, waren er nog maar 3 van de 90 plaatsen onbezet en werd er later nog een 'officiele' uitnodiging/bevestiging gestuurd. Ik gok dat daar de lijst dan bij zit. Ik ga in elk geval toch! En heb er al zin in!Wat leuk dat je toch gaat! Ik ken ook niemand van hier in 'real life' hoor, maar zoals Evee zegt, juist leuk om elkaar zo te ontmoeten/leren kennen. En die treinkaartjesvan de kruidvat heb ik inderdaad ook gehaald, ideaal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnyfan Geplaatst: 12 februari 2013 Delen Geplaatst: 12 februari 2013 Waar is het en wat kost het ? kan ik er met het openbaar vervoer komen vanuit Den Bosch? Lijkt me heel leuk! Ik heb een kortingskaart voor de trein, dus ik kan er 2 of 3 meenemen met korting. Eventueel. je kunt geen kaartjes meer kopen, dus wel zelf in- en uitchecken. eerst wil ik graag antwoord op bovenstaande voor ik zeker weet of ik ga Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 12 februari 2013 Delen Geplaatst: 12 februari 2013 Dan ben je helaas al te laat... Met openbaar vervoer is het hartstikke goed te doen. Maar voor afgelopen zondag, 10 februari, had je je al op moeten geven en betaald moeten hebben (15 euro). Ze hebben echter een reservelijst, naar wat ik heb begrepen. Misschien kun je daar nog op? Wie daarvan alsnog kan komen, hoort dat morgen, geloof ik. Voor die 15 euro krijg je twee consumpties en 3 gastsprekers. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnyfan Geplaatst: 12 februari 2013 Delen Geplaatst: 12 februari 2013 ik ben er net achter dat ik te laat ben. Jammer... Misschien kan ik me op een nieuwsbrief abonneren, zodat ik de volgende keer eerder weet dat het er is. Kwam er vandaag pas achter.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 12 februari 2013 Delen Geplaatst: 12 februari 2013 Die Cecile, de TS, organiseert dit mede. Ze plaatst op tijd berichtjes. Gewoon aan het einde van dit jaar/begin volgend jaar dit onderdeel (evenementen) in de gaten houden. Gezien ze zo gegroeid zijn in het aantal deelnemers (28 in 2012, 90 in 2013) ga ik er niet van uit dat ze ermee stoppen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 februari 2013 Delen Geplaatst: 19 februari 2013 (aangepast) Als er trouwens mensen zijn die er heen gaan en iets in de webshop hier op bunnybunch willen bestellen, ik wil het best meenemen zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Het moet natuurlijk wel in mijn auto passen haha Maar mocht je dat willen, kies dan bij je bestelling in de webwinkel voor "afhalen in winkel" en zet bij opmerkingen dat je het op het konijnencongres wil hebben Van de lijst van wie er komt klopt overigens niet veel denk ik, er staat op dat ik uit helmond kom en met iemand meerijd? Terwijl ik uit wissenkerke (zeeland) kom, en nog 4 plekken in mijn auto heb, mocht er iemand mee willen rijden 19 februari 2013 aangepast door Evee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EllaEnJack Geplaatst: 19 februari 2013 Delen Geplaatst: 19 februari 2013 Leuk maar ik kon/kan niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 19 februari 2013 Delen Geplaatst: 19 februari 2013 Hmm, ik ga, dus zal nog even kijken dan wat voor leuks erop staat.. Vorige week net een bestelling geplaatst, haha. Heb inmiddels drie lijsten, dus ik begrijp er zowiezo niet veel meer van, moet ik eerlijk zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 19 februari 2013 Delen Geplaatst: 19 februari 2013 Je moet de laatstgestuurde lijst hebben. Die is compleet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 (aangepast) Ik zie dat er inmiddels weer een nieuwe lijst is, die nog niet volledig, maar volgens mij wel grotendeels klopt 20 februari 2013 aangepast door Evee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Cecile heeft het er maar druk mee... Het is nog een hele organisatie, zeker nu er zoveel mensen deelnemen. Petje af voor al haar inzet!@Evee: je hebt een PB-tje van me ontvangen, want ik denk dat dat ik de bunnies hier wel een enorm plezier kan doen met het donut huis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 Als er nog meer mensen iets willen bestellen, dat kan nog steeds Het is het handigst als je de bestelling via de webwinkel plaatst en bij opmerkingen zet dat het naar het konijnencongres moet. Morgenochtend vroeg loop ik de bestellingen nog na, dan neem ik de spullen mee naar Utrecht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten