Ga naar inhoud

Sterilisatie Bloempje


Merel Bloem

Aanbevolen berichten

Vanwege erg hormonaal gedrag (lees sproeien op de parketvloer) en veel stink territorium keutels enz, heb ik overwogen om Bloem te laten helpen.

Maandag 19 okt is ze rond 13:00 geopereerd.

Aanvankelijk was ze nog suf en had ze haar dwangvoeding uitgespuugd. Eten wil ze nog niet.

Dinsdag (vandaag) heb ik haar rond 21:30 meegenomen uit de dieren kliniek biltstraat in Utrecht (top kliniek!). Ze eet nog niet zelfstandig dus moet haar 6x per dag 20 ml voeding geven. Daarnaast moet ze nog een anti misselijkheids medicijn, darmstimulerend medicijn en een pijnstiller geven.

Ik hoop dat ze snel opknapt, ze zit zo zielig in haar hokje! :frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx! Ja ik bedoelde 19 november ;-)

Vanochtend heb ik de voeding er in kunnen krijgen, maar vanmiddag kauwde/slikte ze het niet door en liet ze het lopen.

Ik heb de dierenarts gebeld en ik kon haar weer brengen.

Nu is ze weer in Utrecht, vanavond kan ik bellen hoe het gaat.

Ik hoop inderdaad dat ze maar eventjes ziek is.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke foto zeg die laatste :D.

Hopelijk mag Bloem snel opknappen en goed dat je de DA zo snel weer hebt ingeschakeld. Heb in het voorjaar 3 voedsters tegelijk laten castreren, was ook wel even wat werk. Vooral de eerste avond heb ik alle drie wel gedwangvoert. Gelukkig ging het de dag erna toch een stuk beter en begonnen ze alweer wat zelfstandig te eten. Beterschap Bloem <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker heel naar.. Ik heb net gebeld, de operatie is goed gegaan, ze ligt nu bij te komen. Waarsch dat ze daarom zo moeilijk haar voeding uit het spuitje at, ze had veel pijn! Als ze wakker is gaan ze het weer proberen, hopelijk gaat ze dan goed eten want ik neem aan dat ik haar morgen weer op moet halen en moet voeden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .