Ga naar inhoud

Critical care van Oxbow


Domino

Aanbevolen berichten

hoi ik weet niet waar je vandaan komt maar heb hier dwangvoer over, die ik niet meer nodig heb is houdbaar tot december. mijn konijnen nemen de zelfgemaakte dwangvoer van ss beter indien nodig. dus als je wilt mag je hem hebben, ik heb er niks meer aan en vind zonde weg te gooien. het gaat om critical care van oxbow, 141 gram en zit nog voor ruim 1/3 in. altijd netjes in verpakking in gestoten blik bewaard, en eerst met lepel uitgeschept zodat nooit besmetting van spuitjes etv erin kon komen.

het is op te halen in omgeving oss of nijmegen. hoef er niks voor te hebben. anders beland het in dec toch in prullenmand.

indien iemand nodig heeft hoor ik het wel via prive berichtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook altijd die van Oxbow omdat mijn dierenarts die nu eenmaal verkoopt en dan neem je het maar mee op dat moment want dan zit je met een ziek konijn. Zo heb ik inmiddels al 3 of 4 keer die Oxbow gekocht terwijl die van Science (Recovery) veel en veel goedkoper is. Nam me al voor om die te gaan kopen maar was het weer vergeten en had het weer sneller nodig dan ik dacht, dus inmiddels zit ik dus weer met een (geopend) duur zakje Oxbow.

Ik heb grote konijnen, de grootste (5 kilo) heb ik gelukkig nog nooit hoeven dwangvoeren maar de kleinere (3 kilo) heeft al 2 zakjes per dag nodig bij helemaal niet eten. Daar heb ik zelfs een keer een grote verpakking voor aan moeten schaffen, doe je een paar dagen mee, nog geen week en kost 24 euro geloof ik, ik dacht toen nog: Van wat dat konijn in een week kost aan dwangvoer kan ik zelf een maand eten...

Ik weet niet waar het grote prijsverschil tussen Science en Oxbow vandaan komt, er zal misschien kwaliteitsverschil in zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het veel prettiger in gebruik, of het ook echt beter is, geen idee. Ik gebruik er zelf nooit veel van, paar ml om de twee uur vind ik zelf genoeg als een konijn tijdelijk niet eet. Ik doe er dus op zich aardig 'lang' mee (qua tijd niet zo zeer, maar qua aantal konijnen waarvoor ik het gebruik wel) maar toch. Blijft prijzig spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .