Ga naar inhoud

hope farms supertrio veranderd?


Eefje

Aanbevolen berichten

Ik had inmiddels ook bericht retour ontvangen:

Bedankt voor vraag aan ons. Er is inderdaad onduidelijkheid ontstaan over de samenstelling Rabbit SuperTrio.

Het is namelijk zo dat op een serie verpakkingen voor de Rabbit SuperTrio onjuiste gehalten zijn terecht gekomen. Deze fout is inmiddels hersteld maar er is Rabbit SuperTrio in de winkel terecht gekomen waarop onjuiste gehalten op de verpakkingen staan.

Deze fout suggereert dat de samenstelling is gewijzigd maar dit is dus niet het geval, de Hope Farms voeders zijn ongewijzigd.

Er is een foutieve declaratie m.b.t. eiwit en ruwe celstof opgetreden. De juiste analyse is:

Product: Ruw eiwit: Ruwe celstof:

Rabbit SuperTrio 14,1 % 18,4 %

Rabbit Super Junior 14,1 % 18,4 %

Rabbit Breeder 16,4 % 16,0 %

Het betreft verpakkingen van de Rabbit SuperTrio 1.0 kg en 3.0 kg, waarop foutief de analyse van de Rabbit Breeder is vermeld.

Nogmaals, de Rabbit SuperTrio is ongewijzigd gebleven.

Wij betreuren dat deze fout is opgetreden en voor onrust zorgt. Excuses daarvoor. Het goede nieuws is dat de dieren er niets van hebben gemerkt! Met Hope Farms Rabbit SuperTrio eten ze nog steeds gezond, compleet en smakelijk voer.

Ik hoop je hiermee gerust gesteld te hebben en wens je nog veel dierplezier toe. Mochten er toch nog vragen zijn, dan vernemen we ze graag.

Met betrekking tot de zak 15 kg Rabbit SuperTrio, de analyse van het voer staat als het goed is op de onderkant (bodemvel) van de zak.

Met vriendelijke groeten,

arie blok diervoeding

Erik B.

Nutritionist

Er is dus niets veranderd aan het voer.

Het rare is wel dat mijn zak dus echt geen etiket heeft, ook niet aan de onderkant..

Ik zag dat iemand nog opzoek was naar de juiste samenstelling van HFST:

Samenstelling:

Gedroogde voedergewassen, graan, graan (bij)producten, (bij)-producten oliehoudende zaden, vezelrijke producten, (bij)producten suikerbereiding, mineralen en vitaminen, oliën en vetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net een grote zak ontvangen, staat ook op dat er mais in zit, maar dat was eerder dus niet zo? Want die zak waar verkeerde ingrediënten op stonden was de enige die ik ooit gekocht heb, dus ik heb verder geen vergelijkingsmateriaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

sticker op mijn grote zak:

ruw eiwit 13.5%

Ruw vet 3%

ruwe celstof 17.2%

Ruwe as 9.6%

natrium 0,16

Samenstelling: grasmeel, luzerne, tarwegries, haverschillen, haver, mais, sojaschroot, tarwe, melasse, sojaolie

en dan nog het een en ander aan toevoegingsmiddelen waaronder vitaminen, ijzer en zink, heb geen zin om dat allemaal over te tikken..

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie mijn bericht van 19.14 uur ;)

op deze zak staan wel de goeie bestanddelen, dus het klopt wel degelijk dat er mais in zit, maar ik weet dus niet of dat eerder ook al het geval was of niet..

Nou ja, ze zullen er wel niet dood aan gaan :)

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .