Ga naar inhoud

2 voedingen mengen?


Esther20

Aanbevolen berichten

Hoe denken jullie over het mengen van 2 brok soorten? Mijn heren krijgen nou SS brokjes en doen het hier goed op. Helaas word ik niet heel vrolijk van de kosten van de brok. Ik zat er daarom aan te denken om de brok te gaan mengen met HF, zodat de prijs voor mij leuker word.

Begrijp me niet verkeerd, heb alles voor ze over, maar zit op dit moment niet makkelijk met geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet dit geen probleem zijn, zolang ze maar allebei opeten. Het is wel handig denk ik om de overgang geleidelijk te doen.

Je kan natuurlijk ook helemaal overstappen naar HFST, dat scheelt behoorlijk in de kosten en het wordt op BB als heel goed voor gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef hier nu aan een deel van de opvang-konijntjes een mix van Harringtons en Hope Farms. Dat bevalt wel goed. Enige nadeel kan wel zijn dat ze selectief gaan eten als je letterlijk een mix geeft. Ik zou zelf, zeker gezien je twee konijnen hebt, bijvoorbeeld 's ochtends Hope Farms en 's avonds SS doen. Of andersom. Dan weet je zeker dat je niet eentje op HF hebt staan en eentje op SS... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .