Ga naar inhoud

voedster plast ineens op gekke plekken


Eefje

Aanbevolen berichten

Mijn voedster heeft zich tot nu toe super zindelijk gedragen, en ineens begint ze op gekke plekken te plassen, ziet eruit alsof ze loopt en tegelijkertijd plast, het ligt dan zo verspreid zeg maar. Kan het zijn dat ze is gaan sproeien? Gisteren probeerde ze ook weer de hele tijd op mijn ram te rijden. Is dat iets hormonaals en gaat dat vanzelf weer over? Ik heb na de behandeling van mijn rammetje van afgelopen zondag echt even geen geld voor een castratie! Ze is 2 jaar oud.

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad sproeien en dat is vaak hormonaals, maar ik zie vaak niet dat het helemaal meer over gaat of dat het even over gaat en na een aantal weken weer terug komt. Castratie is dan de enige oplossing die natuurlijk ook niet altijd 100% helpt, maar meestal wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik dacht er sowieso al aan, ook ivm kanker, had begrepen dat dat echt een groot risico is bij voedsters. Maar het lijkt er inderdaad op dat ze ongesteld is :P ze is hartstikke vervelend tegen Frits, weer hyperactief alles aan het slopen en begint ineens aan de tralies van de ren te knagen! Ik moet zo even weg, denk dat ze even in het hok moet dan, anders vindt ze zeker een manier om te ontsnappen :s

Straks de dierenarts maar eens bellen om vast te weten aan wat voor bedragen ik moet denken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .