Spring naar bijdragen
Reusje

Hallo iedereen

Recommended Posts

Hallo iedereen , nadat zoveel mensen over dit forum mij zoveel goeds vertelde :lol: dacht ik :" ik neus hier even rond." Inderdaad ik merk dat hier véél bekende voor mij opzitten.:bunny: Ik hoop dat jullie het fijn vinden dat ik mij daarom ook aangemeld heb :bounce:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

mmhh.. even gokken.. heb jij een franse hangoor met de naam ijoor? en Prinses?

(dan weet ik wie jij bent :P:p:p)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat klopt !

Iejoor is jammer genoeg gestorven :(. Prinses is mijn kleinste dochter haar grootste vriendinnetje :bunny1:.

Verder heb ik in totaal 29 vlaamse reuzen. Ik heb 2 katers, 6 Brahma kippen ,een jack russel en een duitse dog , een bergparkiet, vissen en een 30 tal cavia's :bounce::bounce:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat voor foto's wil je zien ?

<a  href=%7Boption%7Dhttp://img169.imageshack.us/img169/7097/20050718customto4.th.jpg' alt='20050718customto4.th.jpg'>

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga het morgen opnieuw proberen ben juist klaar met een zwembad op te zetten van 6 meter en 10 op 4 meter. Het is half af, het werd iets te donker !:(( Dus morgenvroeg de liner er nog in de randen afwerken ....vullen :baby: 21000 liter en dan ....een ijskoud bad :$ de kids gaan zo blij zijn :bounce::bounce:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom hier! Ben je toevallig de fokker van polle en joris? :) of dat niet? hehe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat klopt :bunny:.

Ik vind het enorm fijn als ik zie hoe mijn reusjes verwend worden.:bow:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heej Nancy !!!!!!!

Wat leuk !!!!!

Welkom dus !!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo, ik vind het echt knap hoor wat jij met Polle al kan. Ik herken hier véél mensen op het forum echt tof. :beer:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .