Spring naar bijdragen
KoenSilvertant

Aanraders??

Recommended Posts

Hallo!

Over een paar weekjes wil ik weer voer gaan bestellen,

Dat wil ik hier op de site doen, of op een andere site.

Maar ik wolde nog wat leuke dingetjes bestellen.

Raden jullie dingen aan om te kopen?

Zoals die hangmat op de site, zouden ze dit leuk vinden?

Een wilgebal? Een slaapmandje?

Of gaan ze daar op plassen?

Nou ja, als jullie nog dingen aanraden, graag! :he:

Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen ervaring met een mandje. Denk dat het per konijn verschilt of ze er in zullen plassen ja of nee.

Wat hier altijd een groot succes is, is een lenterol of een rol gemaakt van wilgentakken of riet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je zou misschien ook zelf een hooibal met groentes kunnen maken. Duf raffia kopen. Mijn Stampertje heeft zich hier gisteren kostelijk mee vermaakt (omdat het een klein balletje was, kon ik het afknopen met stro). Ben je zelf ook lekker aan het knutselen. :yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het kan zijn dat ze in de hangmat plassen, maar hij is gewoon wasbaar. Ik denk dat het wel mee valt, omdat hij hangt. Een mandje wat op de grond staat zouden mijn konijnen eerder in plassen, dan iets wat ophangt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb laatst een kattenhuisje gekocht voor de konijnen, van een soort riet gemaakt.

Dacht een week erna dat iemand stro in het hok had gedaan, maar een van de konijnen heeft de bodem van het huisje gesloopt. Haha, nu zijn ze begonnen aan de zijkanten.

Dat vinden ze hier dus leuk, en alles van wilgentakken. Zand vinden ze leuk, en buiten hooi eten. Buiten hooi eten is veel lekkerder als binnen. :yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de hangmat bij Konino besteld en dit is hier echt een daverend succes!

Ik heb er nu 1 voor 2 konijnen maar ik zal een tweede moeten gaan bestellen aangezien het af en toe een beetje "ruzie" is wie er op de hangmat mag gaan liggen!

Een echte aanrader vind ik. (maargoed, het kan zijn dat jouw konijnen er niks mee doen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites