Spring naar bijdragen
MichelleloveElmo

Dag Benji, mijn lieve stoere vent

Recommended Posts

Fijn dat hij niet echt heeft hoeven lijden. Hij is ingeslapen zonder dat hij zich beroerd heeft gevoeld, geen pijn gehad :) Dat is ook wat waard. Dag Benji.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach Michelle, wat vreselijk dat je toch dit besluit hebt moeten nemen. Het is een beslissing die je uit liefde voor je beestje neemt, maar het blijft pijnlijk voor jezelf. Sterkte met het verlies van je prachtige ventje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve Michelle, ook hier nogmaals heel veel sterkte. Je hebt echt de juiste beslissing genomen, maar wat zal dat toch een pijn doen.

Benji, speel maar fijn op de Regenboogbrug en doe alle BB konijntjes daar de groeten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel veel sterkte. Het is een heel groot gemis, maar je hebt denk ik wel de juiste beslissing genomen. Elke keer een ingreep is ook niet gezond voor zo'n diertje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heel veel sterkte!

Wat had hij en hoe oud is hij geworden??

Benji is geboren op 12 april 2008 en dus iets ouder dan 4 jaar geworden. Hij had zeer enstige vorm van haken. na de zoveelste behandeling waar bij het de laatste 3 keer 14, 10 en 17 dagen heeft geduurd dat hij weer last kreeg van zijn haken heb ik moeten beslissen om afscheid van hem te nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O wat erg! Is ook geen leuk leven meer dan voor een konijn, steeds naar de DA. Het was een goede keuze.

Het zal wel extra moeilijk zijn geweest om hem in te laten slapen, aangezien hij er dan nog heel gezond uit zag waarschijnlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .