Spring naar bijdragen
ZaZa

Millingen a.d Rijn: Politie zoekt getuigen !

Recommended Posts

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/rijkvannijmegen/11605349/Zak-met-18-%26rsquo%3Bdoodgeslagen%26rsquo%3B-cavia%26rsquo%3Bs-in-Millingen.ece

Zak met 18 ’doodgeslagen’ cavia’s in Millingen

MILLINGEN AAN DE RIJN – IMILLINGEN Vlakbij een papiercontainer aan het Ons Genoegenpad in Millingen aan de Rijn is dinsdag een zak met 18 dode cavia's aangetroffen. De lugubere vondst werd gedaan door een medewerker van de gemeente Groesbeek.

De politie vermoedt dat de dieren kort voor de vondst zijn doodgeslagen. Het gaat om zowel volwassen als jonge dieren. De zaak is in handen gegeven van de dierenpolitie van Gelderland-Zuid, die eventuele getuigen oproept om zich te melden.

bewerkt door ZaZa

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

... net heel stuk tekst verwijderd omdat ik me besefte dat hier jonge kinderen komen en vloeken dus niet zo gepast is

:grrrrrr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik stel voor dat personen die informatie hebben over de identiteit c.q. verblijfplaats van de dader(s) dit niet aan de politie vertellen maar aan mij! Ik heb nog wel wat leuke ideetjes in mijn hoofd :duivel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee Petra, ik heb hier vandaag in een schuurtje een hele grote, zware verroeste en vooral botte bijl gevonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hee Lonja, wat deed jij bij mij in de tuin???? :he:

Ah, mooi dat je al voorzien bent. Nu nog die kerel vinden. Of vrouw natuurlijk, om maar even objectief te blijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

WAT...

HOE..

Deze mensen zouden..

ik kan niet eens verwoorden wat ik nu voel.

levenslang in een cel waar alleen maar gekken zoals zij zitten, en ze krijgen geen kans om te ontsnappen of wat dan ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

iemand met zulke daden heeft al een triest leven, dat kan niet anders, iemand met weinig liefde om zich heen. zelfs iemand met maar een beetje verstand zet ze in een doos bij de kinderboerderij. ook niet ideaal maar doodslaan?!

succes met knuppelen jullie ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .