Ga naar inhoud

Help! wat heeft Junior?!


ilse42

Aanbevolen berichten

Hoii iedereen,

ik denk dat ik toch weer wat overbezorgt ben! maar wat is er toch met Junior!! :O

Hij niest af en toe, maar ook zij hele kin is vies, wat is ik heb geen idee, lijkt op modder maar hij heeft niet eens in de modder gespeelt! en als ik het schoon wil maken springt hij omhoog er zit geen plekje of wat dan ook, hij is ook wat rustiger, maar valt nog wle heel erg aan op eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii iedereen,

ik denk dat ik toch weer wat overbezorgt ben! maar wat is er toch met Junior!! :O

Hij niest af en toe, maar ook zij hele kin is vies, wat is ik heb geen idee, lijkt op modder maar hij heeft niet eens in de modder gespeelt! en als ik het schoon wil maken springt hij omhoog er zit geen plekje of wat dan ook, hij is ook wat rustiger, maar valt nog wle heel erg aan op eten.

Ps : Hoe komt het dat Junior koude oren heeft en Tasha warme oren?

en hoe meet je de tempratuur van konijnen op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dierenarts heeft de temperatuur van Luna opgemeten door een thermometer in haar achterste te stoppen, maar ik zou dat denk ik niet zelf gaan doen.

Ik zou morgen naar de dierenarts gaan. Ik ken de problemen die je noemt niet, maar het is wel buiten het normale om.

aangepast door Ainariel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deed mijn dierenarts bij Klaver ook. Ze zei dat ik dat ook wel zelf kon doen maar ik voelde gewoon in haar nekje net onder de oren, in dat kuiltje en dat zei me iedere keer genoeg. Je moet wel weten hoe het normaal voelt, maar als ik al voel dat de temperatuur in de nek te koud is dan ga ik er natuurlijk geen thermometer in proberen te jassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .