Ga naar inhoud

konijntjes gecastreerd


~M~

Aanbevolen berichten

Vandaag zijn mijn 2 mannetjes Max en Moepie gecastreerd. Gelukkig was alles goed gegaan en ze herkenden elkaar ook nog direct na de castratie, daar was ik een beetje bang voor. Nu zitten ze samen in een hok bij te komen.

Maar ik maak me een beetje zorgen over Moepie, die wil nog steeds niks eten. Max heeft lekker groentes gegeten en zelfs een paar brokjes en flink gepoept, maar Moepie wil helemaal niks.. Op zich is hij wel levendig en hij loopt af en toe alweer een beetje rond enzo. Maar ik maak me zorgen omdat hij nog steeds niet wil eten. Moet ik beginnen met dwangvoeren? Of moet ik het nog even aankijken tot morgenochtend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moepie eet weer! Het gaat nog niet van harte, maar hij heeft toch een beetje groentes en hooi op.

Wel is het me opgevallen dat ze allebei nog heel weinig gedronken hebben, is dat normaal?

En ze hebben ook allebei hele plakkerige poep.. Misschien komt het van alle groentes, normaal krijgen ze

ook wel groente maar niet zoveel.

De dierenarts zei dat ze een injectie hebben gehad die 24 uur werkt. Maar toch heb ik soms het idee

dat vooral Moepie nog wel wat pijn heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij nu meemaakt heb ik ook meegemaakt met mijn mannen. Bij mij aten ze af en toe wel iets, maar dronken echt slecht! Soms hadden ze een dag of nacht niet gekeuteld, dus toen heb ik de DA in het weekend opgebeld, en kon ik pijnstillers ophalen, nadat ik dit gebruikt had ging het eigenlijk vanzelf wel weer goed. In eerste instantie kreeg ik geen pijnstillers mee, omdat het per beestje verschilt of ze wel of geen napijn hebben. Bij mijn heren was dit wel het geval. Maar nu, och joh, ze hupsen zo vrolijk rond, alsof er nooit iets gebeurd is. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .