Spring naar bijdragen
Ainariel

Mijn lieve kleine meiske Luna

Recommended Posts

nou ik kan je heel goed begrijpen hoor. vandaag precies 2 weken terug is hier een pleegkonijn overleden en ik had haar pas een paar weken. je doet alles voor zo'n beestje, je hecht je er toch aan en dat doet pijn als ze je dan ontglippen...

veel sterkte, ze heeft in ieder geval een plekje in de tuin nu, hopelijk helpt het je om het een plekje te kunnen geven!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel veel sterkte nogmaals.

En breng die ficus even tijdelijk bij iemand anders onder, als er een blaadje afvalt heb je dat niet altijd meteen door.

Desnoods zet je hem buiten, zo lang het 's nachts niet te koud is kan een ficus dat prima hebben.

Het zou te lullig voor woorden zijn als daar een ongelukje mee gebeurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ze ligt aan de rand van ons grasveld / weiland, onder de bomen.

Vanmorgen droomde ik dat ze weer even bij me was met haar leuke Mogwai-oortjes. En dat ze mijn hals en kin aflikte. Ik werd wakker en voelde gewoon mijn kin tintelen. Werd gewoon even weer blij.

Heb dit soort dingetjes wel vaker, toen mijn katje Zorro was aangereden en dermate verminkt dat we hem echt moesten laten inslapen, droomde ik ook dat hij als vanouds 's nachts bij mijn buik lag en zat te spinnen. Toen ik wakker werd, dacht ik echt het spinnen nog te horen (half in slaap nog natuurlijk en ook nog niet wakker willen worden omdat je aan het knuffelen bent met een kat die er niet meer is).

Blijkbaar heb ik mijn eigen manier ontwikkeld om nog even rustig afscheid te nemen, gek mens ben ik he. :$ :$ :$ :$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee hoor helemaal niet

Je kan de aanwezigheid nog voelen hoor soms

Ja, ze ligt aan de rand van ons grasveld / weiland, onder de bomen.

Vanmorgen droomde ik dat ze weer even bij me was met haar leuke Mogwai-oortjes. En dat ze mijn hals en kin aflikte. Ik werd wakker en voelde gewoon mijn kin tintelen. Werd gewoon even weer blij.

Heb dit soort dingetjes wel vaker, toen mijn katje Zorro was aangereden en dermate verminkt dat we hem echt moesten laten inslapen, droomde ik ook dat hij als vanouds 's nachts bij mijn buik lag en zat te spinnen. Toen ik wakker werd, dacht ik echt het spinnen nog te horen (half in slaap nog natuurlijk en ook nog niet wakker willen worden omdat je aan het knuffelen bent met een kat die er niet meer is).

Blijkbaar heb ik mijn eigen manier ontwikkeld om nog even rustig afscheid te nemen, gek mens ben ik he. :$ :$ :$ :$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helemaal geen gek mens, maar een mens met veel empatisch vermogen... Verdriet is meer dan logisch na zo'n intensieve periode van zorg voor twee van die afhankelijke wezentjes en het verlies van Luna moet gewoon een plek krijgen in je geest... Verwerken kost nou eenmaal tijd. Nogmaals sterkte met alles!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve meis het is zo normaal. Ook al heb ik zoveel diertjes moeten afstaan iedere keer was ik zo verdrietig. Dat ik mij soms afvroeg waarom doe ik dit nog doe ik mij dit iedere keer weer zelf aan.

Maar toch je dierenliefde is zo groot dat je toch die beslissing neemt.

Jij houd gewoon heel erg van dieren en dat siert je als mens.

Je hebt alles gedaan voor kleine Luna. Door jouw zorgen is zo ver gekomen.

Liefs en dikke knuffels en nogmaals niet aan jezelf twijfelen. Je bent een goed en lief mens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank jullie wel. Ik ben idd erg empathisch, wel erg lastig af en toe. :P Het komt vanzelf wel weer goed en ik moet vanaf nu gewoon driedubbel genieten van Stampertje en zorgen dat het hem aan niets ontbreekt. Hij krijgt echt heel veel aandacht van me en ik krijg veel likjes en knuffels van hem terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb je topic gelezen en heb heel veel bewondering voor de manier waarop jij je best doet deze beestjes goed groot te krijgen...

Heel veel sterkte met het verlies van Luna...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .