Spring naar bijdragen
KoenSilvertant

Hennepvezel groot??

Recommended Posts

Hallo,

In de toiletjes heb ik hier hennepvezel liggen.

Alleen voor een klein baaltje betaal je 5 euro...

Nu had ik ergens gelezen dat je grote verpakkingen hebt voor 8 euro?

Die op de paarden afdeling waren bij de boerenbond?

Dus wij vandaag naar de boerenbond, hebben ze alleen vlas en houtvezel in het groot.

Ons werd verteld dat vlas niet goed vocht opneemt, dat snap ik ook omdat het ini-mini sprietjes zijn.

Dat wilde ik ook eiegnlijk niet hebben, houtvezel al helemaal niet!

Dus, waar kun je die grote verpakkingen wel halen?

Ik bem bij de boerenbond in Sint-Michielsgestel geweest in het o zo gezellige Brabant :)

Waar kan ik het wel halen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vandaag nog 14 kilo bij de jumper gehaald voor 7,45.

Ik haal het daar eigenlijk altijd weg omdat het daar het goedkoopst is, al verschilt het gek genoeg wel per jumper.

Bij de tuinland hebben ze het ook. Daar betaal je er tussen de 9 en 10 euro voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De pakken bij de jumper met de naam "coccoon"erop zijn erg goed, schoon en mooie kleine absorberende vezels. Kan in de biobak met poepjes en plasjes en al en is erg prettig voor mens en dier. Ik begrijp alleen niet hoe ze dat spul zo wit krijgen want mijn planten hebben heel andere vezels

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad heb jij ook dan hemmperade

Ik heb vandaag nog 14 kilo bij de jumper gehaald voor 7,45.

Ik haal het daar eigenlijk altijd weg omdat het daar het goedkoopst is, al verschilt het gek genoeg wel per jumper.

Bij de tuinland hebben ze het ook. Daar betaal je er tussen de 9 en 10 euro voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik inderdaad ook hemmperade. Het is mij alleen opgevallen dat de prijs per jumper verschilt.

Ik was laatst namelijk bij een andere jumper en daar betaalde je er 9,85 voor.

Gezien ik er normaal gesproken 7,45 voor betaal, vond ik dat teveel.

Jij betaald er zo te lezen dus ook meer voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je n goede dierenwinkel hebt, kunnen ze het product dat je vraagt in ieder geval voor je bestellen en dan kan je ook meteen eerst vragen wat t kost. Tenslotte gaan dierenzaken hun spullen ook gewoon bij de groothandel halen of zo. toch????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij de Boerenbond in Gestel hebben ze altijd die kleine idd maar wij halen het nu bij de BB in Boxtel, daar heb je wel die grote verpakkingen. Ik kan wel eens bellen naar de BB in Gestel of ze de grote voor ons willen bestellen?

Wij hebben net 2 weken geleden een grote gekocht in Boxtel dus we zijn even voorzien voorlopig, maar ik kan het zo doen dat ik volgende keer even bel om te vragen om het te bestellen en jou op de hoogte hou. Gestel is voor ons allebei ten slotte dichterbij.

Mocht het niet kunnen dan rijden wij toch naar Boxtel en dan kan ik voor jou een pak meenemen. Kan je dan bij mij ophalen of we droppen het even bij jou af (moet ik mijn vriend even lief aankijken). Oké?

bewerkt door Lonja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bij de Boerenbond in Gestel hebben ze altijd die kleine idd maar wij halen het nu bij de BB in Boxtel, daar heb je wel die grote verpakkingen. Ik kan wel eens bellen naar de BB in Gestel of ze de grote voor ons willen bestellen?

Wij hebben net 2 weken geleden een grote gekocht in Boxtel dus we zijn even voorzien voorlopig, maar ik kan het zo doen dat ik volgende keer even bel om te vragen om het te bestellen en jou op de hoogte hou.

Mocht het niet kunnen dan rijden wij toch naar Boxtel en dan kan ik voor jou een pak meenemen. Kan je dan bij mij ophalen of we droppen het even bij jou af (moet ik mijn vriend even lief aankijken). Oké?

Oke, ik heb net een kleine verpakking gekocht, omdat het op was en ik echt nieuwe nodig zou hebben.

Zal tegen mijn moeder zeggen dat ze het in Boxtel wel hebben.

Ik zal haar je berichtje eens laten lezen, heel aardig van je!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar nou effe over die Hennep.... Kent iemand No Smell? Heeft iemand dat ooit gebruikt? Ik heb t vroeger voor andere dieren gebruikt en t is erg goed en zuinig spul. Het zijn de afvalpluizen van de katoenplant. Iemand mee bnekend en wat vind je ervan?( of is dit off topic? De discussie gaat toch over bodembedekker en de prijs en waar je aan kunt komen? )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maar nou effe over die Hennep.... Kent iemand No Smell? Heeft iemand dat ooit gebruikt? Ik heb t vroeger voor andere dieren gebruikt en t is erg goed en zuinig spul. Het zijn de afvalpluizen van de katoenplant. Iemand mee bnekend en wat vind je ervan?( of is dit off topic? De discussie gaat toch over bodembedekker en de prijs en waar je aan kunt komen? )

Je kunt mss beter een ander topic aanmaken omdat er dan mensen zullen reageren die ervaring hebben met No Smell ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
De boerenbond kan het anders ook bestellen hoor, maar ze hebben op de konijnen afdeling kleine zakken 'Kenner hennepvezel' en op de paarden afdeling grote zakken 'Hemparade'.

Die grote zakken hadden ze dus niet.

Alles wat ze daar verkopen is grote zakken vlas en houtvezel, geen enkele hemparade gezien...

Maar mijn moeser wil best naar Vught rijden!

Dus als het weer op is weet ik nu genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vught? Ik weet niet of ze het daar hebben, ik had het over Boxtel he.

De boerenbond kan het anders ook bestellen hoor, maar ze hebben op de konijnen afdeling kleine zakken 'Kenner hennepvezel' en op de paarden afdeling grote zakken 'Hemparade'.

Ja maar hier in Sint Michielsgestel is dus geen paardenafdeling. In Boxtel staat het gewoon tussen alle andere bodembedekkers, bij de kleine zakken.

Zal ik het nog wel even laten weten als ik gebeld heb naar de BB hier om het te bestellen KoenSilvertant?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja maar hier in Sint Michielsgestel is dus geen paardenafdeling. In Boxtel staat het gewoon tussen alle andere bodembedekkers, bij de kleine zakken.

Zal ik het nog wel even laten weten als ik gebeld heb naar de BB hier om het te bestellen KoenSilvertant?

Ik bedoel Veghel, haal die 2 altijd door elkaar!

Bij de jumper...

Als je het even zou laten wetenis wel zo fijn ja!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die grote zakken hadden ze dus niet.

Alles wat ze daar verkopen is grote zakken vlas en houtvezel, geen enkele hemparade gezien...

Maar mijn moeser wil best naar Vught rijden!

Dus als het weer op is weet ik nu genoeg.

Ow ok, dat wist ik natuurlijk niet ;)

In Loon op Zand zit trouwens ook nog een bedrijf 'vd wouw' die ook erg goedkoop zou zijn met de hemparade, maar weet de prijs niet meer. Ze hebben daar echt van alles, zeker de moeite waard om daar eens te kijken! Ik ben er vanuit (boven) Alkmaar al meerdere malen heen geweest om verschillende dingen te halen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
oops sorry ( ik moet nog leren op dit forum) Okee. Thanks

Geeft niet hoor, maar het is voor jouw antwoord gewoon beter om een eigen topic te starten, vandaar ;) In dit topic zal je namelijk weinig tot geen antwoorden krijgen omdat iedereen hier reageert op hennepvezel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Loon op Zand zit trouwens ook nog een bedrijf 'vd wouw' die ook erg goedkoop zou zijn met de hemparade, maar weet de prijs niet meer. Ze hebben daar echt van alles, zeker de moeite waard om daar eens te kijken! Ik ben er vanuit (boven) Alkmaar al meerdere malen heen geweest om verschillende dingen te halen :)

Oh oké, ik zal het eens opzoeken. Het is wel zeker een half uur hier vandaan, maar als het voor jou al loont vanuit Alkmaar...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Oh oké, ik zal het eens opzoeken. Het is wel zeker een half uur hier vandaan, maar als het voor jou al loont vanuit Alkmaar...

Nou ja, ik haalde er vooral Orijen en als ik dan in de buurt was, reed ik gelijk langs omdat het me dan verzendkosten bespaarde en ik toch al de brandstofkosten had ;)

Helaas kunnen ze nu niet meer aan Orijen komen :(

Maar ze hebben er echt van alles.. Hier vind je wat voorbeelden: http://verkopers.marktplaats.nl/17161437

Ze krijgen van onderandere zooplus.nl flinke vrachtwagens vol per week aangeleverd van spullen die terug gestuurd worden door klanten van zooplus die zich om welke rede dan ook bedenken. Het kan dus zijn dat zakken voer dichtgeplakt zijn (maar nog wel goed houdbaar) en dat de spulletjes wat schade hebben, maar vaak valt dit erg mee (en kun je van te voren zien of anar informeren als je het laat opsturen ipv erheen te gaan).

Ze krijgen ook vaak genoeg spullen die nog helemaal dicht in de verpakking zitten..

bewerkt door Nicky_the

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goh ze hebben echt heel goedkope dingen idd. Ook dingen waar ik normaal niet gauw naar zou kijken maar waarvan ik denk dat het misschien best leuk is voor de konijnen, zoals zo'n hondenhok voor 25 euro, geen geld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites