Ga naar inhoud

Mijn konijn at stiekem prei wat te doen?


ilse42

Aanbevolen berichten

Ze zeggen dat het allemaal wel mee valt en dat ik me teveel zorgen maak en dat ze morgen vast wel weer wat is opgeknapt maar ja, ik denk dat ik me ook teveel zorgen maak, want de dierenarts zei zelf ook dat ze het niet erg was. Dat ze hoorde dat hij last van zijn buikje had, en dat de darmen een beetje anders zijn. maar dat het wel goed komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Me moeder zag net dat er wat was toen vertelde ik dat ik me heel veel zorgen over Tasha maak toen stelde ze me gerust met je zorgt supper goed voor haar dus dat komt wel goed.

Toen vroeg ik als Tasha nog meer achteruit gaat beloof je me dat we direct naar de dierenarts gaan?

Toen zei ze ja :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me moeder zag net dat er wat was toen vertelde ik dat ik me heel veel zorgen over Tasha maak toen stelde ze me gerust met je zorgt supper goed voor haar dus dat komt wel goed.

Toen vroeg ik als Tasha nog meer achteruit gaat beloof je me dat we direct naar de dierenarts gaan?

Toen zei ze ja :)

ah dat is fijn!

en nu maar hopen dat ze niet meer achteruit gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt en nog maals heel erg bedankt!

Het ziet er al goed uit, hij is zelfs wat hooi gaan eten! :) en morgen kijken of hij de dwangvoeding uit een bankje gaat eten want hij vond het wel lekker, en als dat goed gaat stoppen met de dwangvoeding. Het lijkt er ook op de de pijn nu wel weer mee valt.

Moet de dwangvoeding blijven geven? en de pijnstillers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt en nog maals heel erg bedankt!

Het ziet er al goed uit, hij is zelfs wat hooi gaan eten! :) en morgen kijken of hij de dwangvoeding uit een bankje gaat eten want hij vond het wel lekker, en als dat goed gaat stoppen met de dwangvoeding. Het lijkt er ook op de de pijn nu wel weer mee valt.

Moet de dwangvoeding blijven geven? en de pijnstillers?

Als ze zelf dwangvoeding wil eten zal ze ook wel andere dingen willen eten, en als ze morgen ook nog lekker hooi eet en brokjes uit een bakje eet dan kun je inderdaad wel stoppen met de dwangvoeding en pijnstillers. Mocht het dan weer minder worden heb je er binnen 5 minuten alsnog weer pijnstiller in dus dat is niet zo moeilijk dan.

Wel goed de keuteltjes in de gaten blijven houden, ze zijn nu klein schrijf je, hartstikke goed dat ze nog keutelt, zo lang ze keutelt zit het niet verstopt. Maar ze mag niet stoppen met keutelen, de keuteltjes moeten langzaamaan ook weer wat groter gaan worden nadat ze weer zelf eet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tasha gaat heel erg de goeide kant op, ik ga stoppen met dwangvoeding en pijnstiller geven dat heeft ze volgens mij niet meer nodig,

Ze hebben vannacht samen al het hooi opgegeten! :D en Tasha heeft vannochtend nog wat dwangvoeding gehad maar ook niet heel veel de brokjes gaan er nog niet bij haar in en andere dingen ook niet maar het hooi teminste al wel! ze speelt ook lekker, en ze komt weer naar me toe. het lijkt erop dat ze nog weinig last heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal. Dit zijn blindedarmkeuteltjes (vooral 's ochtends en 's avonds leggen ze die). Dat zijn de keutels die ze op horen te eten, vandaar dat je ze bijna niet vind. Kijk morgenochtend maar even of ze opgegeten zijn, ik denk het wel! Het is niet erg als ze zo nu en dan blijven liggen, geen reden voor alarm. Pas als ze vaker niet opgegeten worden hoef je je druk te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .