Spring naar bijdragen
Debbyyinn

Loeloe is naar buiten verhuisd.

Recommended Posts

We hebben vanochtend, toen 't lekker fris was buiten (heeeeeerlijk!!!) Loeloe naar buiten verhuisd. Ze vond 't meteen prima, liep eerst wat rond in de ren, snuffelde wat aan de kooi maar uiteindelijk liep ze ook naar boven in de kooi! Hoop dat ze 't heel fijn zal gaan vinden!

Foto-FP8DCQ34-D.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ze vind 't helemaal leuk, de bak met zand is al helemaal uitgegraven, grappig!! Ze huppelt lekker op en neer, naar boven, naar beneden, achter de kooi, leuk!!

'n Mannetje, ja daar waren we wel mee bezig. Ik had contact gehad met 't Knabbelhuis in Deurne. Maar ze gingen net op vakantie helaas... Ik dacht dan doe ik' t na hun vakantie, maar ik hoorde ook dat Loeloe dan ingeent moet zijn. Dat is nog niet gebeurd. Maar gaan we wel doen. Dus nog eventjes wachten!

En nee, we hebben geen toiletje, 't grappige is dat Loeloe bij 't bakje hooi gaat zitten en daar keutelt. Dus even opvegen en klaar. In de kooi zelf ligt helemaal niks!! En zo gaat 't iedere dag, dus da's heel erg makkelijk zo!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oja 't wordt nog iets groter. Mijn man gaat de regenton (rechtsonder groene stukje op de foto) nog weghalen, dan de regenpijp veranderen en dan kan er nog 1 hekje meer bij. Maar da's dan wel 't maximale, maar lijkt me groot genoeg zo, toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites