Spring naar bijdragen
BeBunz

Terrence op vakantie

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Baasje gaat op vakantie, dus ik ben ook op vakantie. Ik ben in het zuiden van het land op vakantie. Mijn baasje gaat naar een camping in Duitsland en vond het beter dat ik bij haar moeder bleef.

Ik heb een vakantie huisje, gemaakt door mijn baasje (zie mijn fotoalbum) en een grote tuin waar ik absoluut niet uit kan ontsnappen. Mijn favoriete plekje is nu onder de mega Hortensia. Ik krijg lekker veel groente en hooi. De gedeeltes met stenen zijn nat gemaakt en er is zelfs een tekening voor me gemaakt, maar ik vind 'm niet lijken hoor.

Jullie ook nog een fijne vakantie,

Ik ga nu ff eten en morgen weer rond rennen in de tuin.

Groetjes Terrence

attachment.php?attachmentid=63179&thumb=1&d=1345408122

attachment.php?attachmentid=63174&thumb=1&d=1345408039

attachment.php?attachmentid=63175&thumb=1&d=1345408039

attachment.php?attachmentid=63176&thumb=1&d=1345408039

attachment.php?attachmentid=63173&thumb=1&d=1345407938

Het vakantiehuisje:

attachment.php?attachmentid=63170&thumb=1&d=1345407938

Meer foto's:

http://www.bunnybunch.nl/community/album.php?albumid=6183

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je wel Koen. Gelukkig vind ie die plant totaal niet interessant om in te bijten. Alleen om beschut te liggen en kuilen onder te graven. En heb voor ik weg ging eerst ff de groente lijst goed bekeken en heb mijn moeder goed uitgelegd wat ze wel en wat ze niet mag geven. Er waren wel gevaarlijke planten in de tuin die hij wel interessant vond, maar hij loopt er alleen uit onder toezicht, dus dan kan mijn moeder dat in de gaten houden en kan ik met een gerust hart op vakantie gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dank je wel Koen. Gelukkig vind ie die plant totaal niet interessant om in te bijten. Alleen om beschut te liggen en kuilen onder te graven. En heb voor ik weg ging eerst ff de groente lijst goed bekeken en heb mijn moeder goed uitgelegd wat ze wel en wat ze niet mag geven. Er waren wel gevaarlijke planten in de tuin die hij wel interessant vond, maar hij loopt er alleen uit onder toezicht, dus dan kan mijn moeder dat in de gaten houden en kan ik met een gerust hart op vakantie gaan.

Dan is het goed :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites