Spring naar bijdragen
Lilabella

pfff, net de schrik van mijn leven!

Recommended Posts

Pfff, net de schrik die ik nog nooit van m'n leven heb gehad! Ik trilde! ik was bij de konijntjes en ineens was Fluffie weg, ik rende gelijk naar binnen, dus wij maar zoeken, maar we konden d'r niet vinden, in de ren en het hok gezocht maar nergens was ze, alle konijnen uit het hok gezet maar Fluffie was nergens. ook nog de hele tuin doorgezocht maar ze was er niet! ik dacht ohw neeeeeee wat nu:( mijn kleine Fluffie! ze is WEG! ik ben gelijk op straat geweest te zoeken en bij me vriendin aangebeld maar ze was nergens, nog in andere straten gezocht maar nee ze was d'r niet! me kleine meisje. toen ik thuis kwam nog een keer de ren en het hok doorgezocht en de hele tuin en raad eens waar ze zat... in het hok achter Snufje helemaal verstopt, ben zo blij dat het nog goed is afgelopen, nou zo is ze weer terecht, was echt bang dat ze weg was, ik was echt helemaal in paniek. zo blij dat het goed is afgelopen! heb wel een half uur naar d'r gezocht!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
gelukkig maar, ik heb het ook eens meegemaakt alleen toen vond ik er niet levendd :( '

ja, heel zielig als je ze niet meer levend vindt, gelukkig vondt ik haar weer levend want ik houd heel veel van deze 4, wat zal jij verdrietig zijn geweest!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Huh? Dus ze bleek dus toch gewoon in het hok te zitten? Maar je had alle konijnen er toch uitgehaald? Had ze zich dat zo goed verstopt dta je haar niet kon zien zitten? Echt schrikken zeg, ik heb het een keer met mijn hondje gehad, vreselijk om mee te maken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja ik had ze allemaal uit het hok gehaald, ik denk het want ik maak het nachthok nooit open dus ik denk dat ze daar in zat en toen ging verstoppen achter Snufje, ja ik weet niet hoe het zit, maar ik ben blij dat ze er weer is:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ja, heel zielig als je ze niet meer levend vindt, gelukkig vondt ik haar weer levend want ik houd heel veel van deze 4, wat zal jij verdrietig zijn geweest!

ik ben nog steeds heel erg verdrietigg : (

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou geef er nog maar een knuffeltje....en dan zelf ff lekker bij komen van de schrik.

Lieve konijntje snapt vermoedelijk ook niet waarom het vrouwtje zo geschrokken is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha je had dus gewoon niet goed gekeken of was ze er toch ergens uit gegaan en vanzelf weer erin toen jij weg was?

Nou gelukkig is het helemaal goed en zijn ze er alle 4 nog :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig dat ze weer terecht is.

Ik heb het ook wel eens gehad met mijn konijn. Overal gezocht en toen bleek ze dus in een plantenbak tussen de planten te zitten.

En lekker relexed te kijken hoe wij het hele huis overhoop haalde op zoek naar haar.

Kan er nu om lachen maar zat toen behoorlijk te stressen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites