Spring naar bijdragen
Lillith

Hoi allemaal! Ik ben Lillith

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben Lillith (is niet mijn echte naam), 27 jaar uit Amersfoort.

Sinds ongeveer 2 maandjes heb ik een geweldige Teddy Widder! Als hij luistert, luistert hij naar de naam Bob.

Bob is nu bijna 4 maanden oud. Ik heb hem bij Teddyfokker Chanty uit Eemnes gekocht.

In het dagelijkse leven ben ik intercedente (arbeidsbemiddelaar) bij een uitzendbureau.

Ik kom hier op het forum zoveel mogelijk lezen en leren over de verzorging van mijn konijntje. Natuurlijk klets ik ook gezellig mee met jullie.

Maar ik kan al wel vast verklappen dat Bob binnenkort een vriendinnetje krijgt! Maar eerst nog even een vervelende operatie.

Hier vast wat foto´s

Hier was hij nog zooo klein!

Bob.jpg

Zo is hij nu, ik ben zo verliefd op dat beestje!

Bobje.jpg

Dit is Bob´s hok. Het is 60 x 120 cm. In het bovenste hokje ligt een mandje met hooi. We moeten nog wat kabels wegwerken zoals jullie zien. Zodra dat gebeurd is, kan ik een trappetje bevestigen naar de grond en dan mag hij lekker los lopen door de woonkamer en keuken. Voor nu moet hij het even doen met alleen de keuken. Die kan ik goed afsluiten en daar liggen geen kabels e.d.

hok.jpg

Groetjes!

Lillith

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee dat hok heb ik via een dierenwinkel in Breda, en zij importeren het weer uit het buitenland. Echt een ideaal hok!

Bob en zijn toekomstige lover mogen inderdaad de hele dag loslopen als alles hier in huis gefixt is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom hier en veel plezier. :)

Toen ik je nickname las, moest ik meteen aan de serie Trueblood kijken. Komt daar je nickname vandaan?

was ook de eerste vrouw van Adam haha, maar ze was niet ondergeschikt en daarom kreeg ie Eva:s

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De naam Lillith is inderdaad geïnspireerd door het Adam en Eva verhaal. De serie True Blood heb ik nooit gezien.

Ik denk dat ik een vriendinnetje voor Bob ga uitzoeken bij dezelfde fokker als waar ik Bob vandaan heb.

Verder heb ik echt ontzettend veel vragen maar ik ga eerst maar eens het forum doorlezen. Daar staan vast al veel antwoorden op.

Bedankt voor jullie leuke reacties!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
De naam Lillith is inderdaad geïnspireerd door het Adam en Eva verhaal. De serie True Blood heb ik nooit gezien.

Ik denk dat ik een vriendinnetje voor Bob ga uitzoeken bij dezelfde fokker als waar ik Bob vandaan heb.

Verder heb ik echt ontzettend veel vragen maar ik ga eerst maar eens het forum doorlezen. Daar staan vast al veel antwoorden op.

Bedankt voor jullie leuke reacties!

Welkom hier op BB! :)

Leuk dat hij ook een vriendinnetje krijgt.

Maar daar wilde ik evn iets over zeggen.

Een Teddy Widder is maar in 1 kleur erkend, dat is wit blauwoog.

Aangezien jouw leuke knuffwltje dit niet is, denk ik dat de 'fokker' waar jij hem vandaan hebt deze kleur ook niet heeft.

Er zijn heel veel problemen in de Teddy lijn, daarom is het belangrijk dat als je hem bij een fokker haalt je hem bij een goede fokker haalt.

Heeft de 'fokker' heel het jaar nestjes?

Het beste wat je kunt doen is een van de opvang halen.

Dan kan jij ventje daten en weet je zeker dat het klikt, gaat het nog niet goed kun je haar altijd terug brengen.

De konijnen in de opvang zijn ook allemaal geënt en je weet het karakter al beter omdat ze soms wat ouder zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites