Spring naar bijdragen
molly

Goed huis gezocht voor x boerenfox teef van 10 jaar

Recommended Posts

Skippy is een gesteriliseerde teef, netjes geent en ontwormt. Rustige hond, word huidig baasje(80) teveel. Kan met andere dieren. Ze heet Skippy omdat ze met beide achterpoten tegelijk huppelt, is al vanaf pup af aan(geen afwijking heup).

skipz.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zijn er meer fotos en zit ze nu bij jouw molly

Hoe reageerdt ze op konijnen ?

Ik heb je vragen doorgestuurd, ze zit niet bij mij. Beste om haar vanuit eigen huis te plaatsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hondje woont in Alphen(gld), nooit in aanraking met konijnen geweest maar zit geen jachtinstinct in, zal er hooguit eerst bang voor zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

img1990up.jpg

img1989c.jpg

Ben net met mijn zoontje gaan kijken, ze komt je rustig begroeten en besnuffelen. Is heel rustig en onderdanig. Echt een schatje, baasje heeft gisteren afscheid van haar genomen, gaat slecht en ze zit nu bij haar dochter in huis met katten en dat gaat ook goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een lieverd, wel wat te zwaar denk ik maar zal met baasje niet veel gaan wandelen zijn.

Vind het zo zonde dat afstand moest doen van haar hondje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
zou indd mooi zijn....ik ben ook hard aan nadenken....

Dacht ik wel haha, moest meteen aan je denken toen ik de vraag kreeg of ik iemand wist. Ik hou je wel op de hoogte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ach..wat enorm triest voor het baasje...

Als je 80 bent moet je al van zoveel afscheid nemen......

Was ook mijn eerste gedachte toen ik een paar dagen geleden dit topic las.

Mijn ouders zijn ook op leeftijd en hebben een hond. Als het niet meer gaat komt de hond bij ons, die afspraak hebben we gemaakt toen ze 4 jaar geleden deze hond namen (anders hadden ze ook geen hond meer genomen en ik vind het juist goed dat oudere mensen een hond hebben. Het houdt ze actief en brengt ze in contact met andere mensen, m.a.w. het voorkomt dat ze achter de geraniums komen te zitten)

Je hondje te moeten afstaan aan een vreemde, lijkt me zo naar voor het baasje.

Hoop dat er snel een goed plekje voor de hond gevonden wordt en dat het baasje hem evt nog eens kan zien of in ieder geval kan horen hoe het met t hondje gaat, als hij daar behoefte aan heeft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .