Ga naar inhoud

Bo hing in hek aan d'r pootje!


Suuzz

Aanbevolen berichten

Het koppelen van onze 4 konijnen gaat best voorspoedig. Alleen Nessi reageert nog wat fel op Bodri, jaagt achter haar aan. Omdat Bodri daar nogal angstig van wordt, dacht ik, eens kijken hoe Nessi op Bo reageert als ik ze even samen op neutraal terrein zet.

Dus ik de hekken van de vakantieren neergezet in de keuken en de 2 konijntjes bij elkaar. Maar helaas ging het daar precies hetzelfde. Op een gegeven moment werd Bo zo bang dat hij hoge sprongen maakte in een poging over het hek te springen. En toen hing ze opeens ondersteboven met haar poot in het hek! Ik raakte helemaal in paniek! Snel Nessi weggeduwd en de kleine opgepakt. Pfff, wat als Nessi haar weer beet en ze in paniek raakte? Dan had ze echt haar pootje gebroken!

Ik heb Bo even rustig in haar hok gezet, met het hek voor de doorgang. Kan ze even bijkomen...

Maar wat doe ik aan het gedrag van Nessi? De andere konijnen zijn heel lief voor Bodri, maar door Nessi blijft Bodri ver bij de konijnen vandaan. Ze is gewoon bang. En Nessi bedoelt het ook zo slecht niet, maar die wordt weer jagerig doordat Bo niet stil blijft zitten....

Iemand advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .