Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van deze ren?

mammafelina
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een buiten ren voor snuf.

Snuf knaagt op dit moment namelijk alles kapot wat hij maar tegen komt, de schutting, ons deur kozijn, zijn hok een matras dat ik voor de deur had gezet zodat hij niet steeds naar binnen kan en mijn nieuwe hard houten deuren die in de tuin staan.

Nu heb ik op dit moment niet zoveel geld te besteden, en wil ik Snuf ook laten castreren zodat we in de toekomst een vriendinnetje voor hem kunnen zoeken.

Op dierenverblijf.com heb ik de volgende ren gezien en die lijkt mij wel handig.

Ik kan helaas geen afbeelding plaatsen want ik kan de plaatjes van de website niet kopieeren, maar het gaat om konijnenren KT8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja ik weet niet . denk dat het veel kruipen word dan :P ik neem aan dat je je hok in de ren zet . lijkt me tog lastig met schoonmaken enzovoort . als je van kruipen houd zie ik verder geen probleem . heb je gras om die pinnen in te stoppen ? ik heb een soort gelijke ren maar dan op tegels en ik kan je vertellen dat is drie keer niks , heel onstabiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier de KT9 :) Kleiner zou ik echt niet doen. Wat voor konijn heb je (hoeveel kilo is zijn volwassen gewicht?)? Hoe groot (hoeveel kilo) wordt je toekomstige voedster ongveer?

Vergelijk de prijzen eens met zooplus.nl en zooplus.de. Let wel op de omschrijving van de rennen: 1 of 2 deuren bovenop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .