mammafelina Geplaatst: 12 augustus 2012 Delen Geplaatst: 12 augustus 2012 Ik ben op zoek naar een buiten ren voor snuf.Snuf knaagt op dit moment namelijk alles kapot wat hij maar tegen komt, de schutting, ons deur kozijn, zijn hok een matras dat ik voor de deur had gezet zodat hij niet steeds naar binnen kan en mijn nieuwe hard houten deuren die in de tuin staan.Nu heb ik op dit moment niet zoveel geld te besteden, en wil ik Snuf ook laten castreren zodat we in de toekomst een vriendinnetje voor hem kunnen zoeken.Op dierenverblijf.com heb ik de volgende ren gezien en die lijkt mij wel handig.Ik kan helaas geen afbeelding plaatsen want ik kan de plaatjes van de website niet kopieeren, maar het gaat om konijnenren KT8. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
floortje2 Geplaatst: 13 augustus 2012 Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 nou ja ik weet niet . denk dat het veel kruipen word dan ik neem aan dat je je hok in de ren zet . lijkt me tog lastig met schoonmaken enzovoort . als je van kruipen houd zie ik verder geen probleem . heb je gras om die pinnen in te stoppen ? ik heb een soort gelijke ren maar dan op tegels en ik kan je vertellen dat is drie keer niks , heel onstabiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KoenSilvertant Geplaatst: 13 augustus 2012 Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 Ik vind hem eerlijk gezegd een beetje klein vooral als hij gewend is om los te lopen.Dan zou ik toch voor KT9 gaan, omdat hier ook nog een ander konijnn bij kan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 13 augustus 2012 Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 Ik heb hier de KT9 Kleiner zou ik echt niet doen. Wat voor konijn heb je (hoeveel kilo is zijn volwassen gewicht?)? Hoe groot (hoeveel kilo) wordt je toekomstige voedster ongveer?Vergelijk de prijzen eens met zooplus.nl en zooplus.de. Let wel op de omschrijving van de rennen: 1 of 2 deuren bovenop? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xILYx Geplaatst: 13 augustus 2012 Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 Hij is wel een beetje laag.... Hoe wil je dat met het hok doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 Ik wil deze ren voorlopig gewoon los op het gras zetten, zonder zijn hok.Ik heb nu geen ruimte om een ren aan zijn hok vast te maken. Het is op dit moment even niet anders. Tuurlijk is het veel kleiner als mijn hele tuin, maar als ik hem nu zijn gang laat gaan knaagt hij alles kapot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xILYx Geplaatst: 14 augustus 2012 Delen Geplaatst: 14 augustus 2012 Hou oud is je konijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten