Ga naar inhoud

Rare plekken tijdelijk weg met stronghold


Sonja1990

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje.

Mijn Jill heeft nu al voor de 3e keer een hele rare plek op haar keeltje.

Het is een plek waar zij zelf niet bij kan want het zit ook onder haar kinnetje, kan me niet voorstellen dat ze daar bij kan met haar mond.

Ik heb de drinkensbak vervangen, had zo'n honden bak en dacht dat die misschien te hoog was, Ik heb het hok helemaal uitgestofzuigd en schoongemaakt met Dettol maar de plekken komen om de zoveel tijd terug.

Ik kan me niet voorstellen dat het heel gezond is om een konijn elke maand Stronghold te moeten geven?!

Heeft iemand nog ideetjes?!

De dierenarts kan geen mijten vinden, geen parasieten of andere beestjes. Ook met een kweek vonden ze niks. Ik weet niet goed wat ik nog kan doen. Ze lijkt er geen last van te hebben maar toch is het niet helemaal gezond.

Heb er een foto van gemaakt met veel moeite omdat het gewoon een hele onhandige en niet zo'n leuke plek is voor haar om naar te laten kijken.

Dit was de allereerste keer:

attachment.php?attachmentid=59143&d=1334401404

En dit is hoe het nu is:

attachment.php?attachmentid=62820&d=1344634365

Link naar reactie
Delen op andere sites

De haartjes komen weer terug volgens mij. ik zou het nog twee weekjes aankijken. Inderdaad is veel stronghold zeker niet goed.

Ik had hier ook een konijn met twee kale plekjes op haar rug en kont, maar ook onverklaarbaar en die zijn na veel geduld nu weer dichtgegroeid. Ze kunnen er inderdaad wel bij om te likken en sommige konijnen zijn te schoon en blijven zichzelf wassen.

Het is bij mij een slecht verhaarjaar en daardoor was Lotje bij mij veel te veel aan het plukken en likken, denk ik.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .